sobota, 5 października 2013

odc. 123 Są i mają się dobrze

Od autora:
Dzisiejszy odcinek powstał w odpowiedzi na "czujność i troskę" jednej z moich "fanek". Otóż osoba o wdzięcznym imieniu (nicku) "Emilka" zadała mi w mailu proste, ale jednocześnie bardzo "grzeczne" pytanie odnośnie moich Gotowych cytuję: "może sprzedałeś już te wszystkie lalki, a teraz walisz ściemę, że nie masz czasu na pisanie". Jestem naprawdę pełny podziwu dla ludzi, którzy z taką determinacją troszczą się o moją kolekcję, choć nie tylko o nią, bo są i tacy, których bardzo interesuje moja praca, zarobki, rozmiar buta, a także orientacja seksualna.... Niestety, muszę z tego miejsca wszystkich takich ludków zmartwić, ale opowiadanie o moim życiu prywatnym (obcym ludziom) nie jest moim hobby. Za to lalki jak najbardziej tak i tu z przyjemnością konfrontuję, a tym razem (co jest do mnie niepodobne) jawnie! :) 
Droga "Emilko" specjalnie Tobie (i innym frustratom ;-)) dedykuję ten odcinek. Gotowi są, mają się dobrze i nadal będą, obojętnie czy będę publikował informacje o nich, czy też nie. Nie należę do osób, które prezentują coś na blogu, by za chwilę wystawiać to na allegro. Jest oczywiście indywidualną i dopuszczalną sprawą, o ile nie robi się z tego tajemnicy i zbiorowego mydlenia oczu. ;)


Tu widok na moją "Gotową" witrynkę, gdzie nikogo nie zabrakło i nikogo nie przybyło. :)


Dziewczynki Black, wszystkie całe i zdrowe:
Rene nadal ma idealne loki, Alek zlewa się cerą z kolorem witryny, a Lynette tęskni za Sydney Zoe. :) 


Laseczki Jeans poupychane jak śledziki, ale szczęśliwe, że mają siebie. Czasem tylko się kłócą, która z nich w tym tygodniu stoi z przodu. ;) 


Brenda (ta w tle) też jest, ale ukrywa się ze wstydu, bo dziś rano całowała się z Jacobem.


Demi zastanawia się gdzie zgubiła buty, a Sammer naprawdę ma cieliste majtki, no naprawdę! Monique ma na wszystko wybujane.


W salonie pięknych i bogatych dziewczynki siedzą lub stoją, a czasem jedna z nich zmieni kieckę lub fryzurę i tak bez przerwy. 
PS. Zapewniam, że oryginalnej sukienki od Pop Icon również nie sprzedałem. ;)
PS 2. Do Gabi - Dominique czuje się u mnie doskonale, ale trochę zatęskniła się za Twoją twórczością, więc sama widzisz w co jest ubrana. ;) 


U chłopaków poruszenie:
Ru, która podobno jest facetem ciągle szuka swojego interesu, natomiast Franka jest chyba jak facet, bo też kocha piękne kobiety. :D


Długowłose chłopaki też nadal są, ale udają NRFB. ;)


News z ostatniej chwili:
Janet przekuła sobie uszy i od dziś może nosić piękne kolczyki (dzięki Gabi). 


Janet, jak zapewne wiecie to moja ulubienica dostała do dyspozycji "swój kawałek podłogi", a kto wie może kiedyś dostanie wyższy sufit. ;)

To tyle na dziś, a "Emilce" mogę jeszcze raz serdecznie podziękować za motywację do tego odcinka, bo gdyby nie jej "troska i wsadzanie noska" nie było, by tego co jest. :)
PS. Miś na szafce nazywa się Antek. ;)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki