sobota, 10 września 2011

odc.15 Zróbmy sobie Barbie

Jak już pewnie zauważyliście Basics wciągnęły mnie do reszty - uwielbiam ich różnorodność, liczność headmoldów, a co za tym idzie plastyczność w doborze obsady.
Do tego czasu poznaliście już Tess (headmold Teresa 1990), Alek (Goddess 1998), Mila (Diva 1985), Ridge (Harley 2009), Nicole (Mbili 2001).

No właśnie, wszystko bardzo ładnie pięknie, ale zatęskniłem......zatęskniłem za moją ukochaną Barbie (Super Star 1976), ale zanim dowiecie się, co się wydarzy, zebrałem wszystkich Gotowych w moim studiu zdjęciowym, po co? Zobaczycie sami.


Tess, niespodzianka jest przede wszystkim dla Ciebie, z pewnością się ucieszysz. :)
Tess - ja pikole, co Ty tu robisz? - wykrzyknęła z radością.


Jak miło was wszystkim widzieć, wakacje tak szybko minęły, ostatni raz widzieliśmy się w czerwcu. Świetnie wyglądacie, jakie piękne firmowe ciuszki, fiu fiu - powiedziała Barbie.
Tess - Barbie poznaj Nicole, też niedawno do nas trafiła.
Nicole - witaj Barbie, jak to miło poznać ikonę. :)


Dla tych którzy nie pamiętają tej Baśkowej panny zapraszam do małej retrospekcji. Tu możecie zobaczyć więcej.


Tess - Barbie jak się cieszę, że tu jesteś, jestem bardzo szczęśliwa. Wiszenie na telefonach to jedno ale Twoja obecność to radość dla duszy :) Koniecznie musisz z nami zostać, już ja mam swój plan co do Twojej osoby :)


Tess postanowiła poddać Barbie zabiegowi Zbasicsowienia! Co to za zabieg? Dowiecie się za chwilę.
Na początek obie Panie rozebrały się z ciuszków, by pokazać jak bardzo różni się ciałko MM (2003) od TNT (1966). Nie ma tu żadnych podtekstów erotycznych, to czysto naukowa golizna. :)


Tess zorganizowała nowe ciałko dla swojej przyjaciółki. Tak się składa, że pochodzi od jednej z bliźniaczek Tess, więc to tak jak by oddała jej swoje :)
Tess - proszę kochana to prezent dla Ciebie, niech Ci dobrze służy.
Zrobiło się magicznie, światło zaczęło wariować, proces Zbasicsowienia rozpoczął się.... :)


Ciałko TNT odchodzi spokojnym krokiem w siną dal, nowe MM w pięknej pozie czeka na głowę Barbie.


Ziuuutttppppffffff ...... puf! - ten dźwięk zakończył proces Zbasicsowienia z powodzeniem!
Tess - udało się, jesteś "nasza" kochana! teraz jesteś nasza. :)
Barbie - lekko się elektryzuję, ale czuje fenomenalnie z tym ciałem, dajcie mi swoje ciuchy. :)


Barbie jest w obsadzie, wszystkie dziewczyny bardzo się ucieszyły. Postanowiliśmy, że będzie członkinią serii Jeans :)
Alek, Barbie, Tess, Nicole i Mila - babska siła w Gotowych na Wszystko!
Rysunek oka Barbie, różni się od koleżanek i jest trochę zbyt niebieski, może kiedyś zdecyduję się na poprawkę kolorystyki.


Mila jednak szybko pożyczyła jej swoją czarną sukienkę z nadzieją, że przeciągnie Barbie na szalę "Black".


Dossier
imię - Barbie
nazwisko - Star
data powstania - 29 lipca 2011
pochodzenie - Warszawa
headmold - super star 1976
ciałko - MM 2003
ręce - jedna prosta, druga zgięta 90 stopni
seria - Basics 002 - 00 :)
oczy - niebieskie
usta - różowe
włosy - długie blond
znak zodiaku - Byk


Ostatecznie Barbie została w szeregach jeans 002, spowodowały to trzy ważne powody - nowe własne  jeansy, pudełeczko i oczywiście przyjaźń z Tess.
Każda moja Basics między zdjęciami mieszka w swoim pudełku. Więc w przypadku Barbie nie mogło być inaczej. :)


Wiem, że już wyszła Super Star na ciałku MM, Pop Icon Barbie, ale i tak u mnie została, by nietknięta ze względu na piękną suknię i charakterystyczne pudełko. Czekam aż Mattel wypuści Super Star w serii Basics, a do tej pory pocieszać się będę "moją robotą". :) Do zobaczenia w kolejnym odcinku w którym bliżej poznacie Barbie :)
Pozdrawiam i zapraszam.

19 komentarzy:

  1. Proces zbasicowienia w 100% udany! Idealnie dobrałeś głowę Super star do model muse'owego ciałka - kolor włosów i makijaż komponują się tak, że Barbie pasuje do reszty obsady.
    A ostatnim zdjęciem i wpisem jestem po prostu wzruszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze udało Ci się zdobyć pudło na basic :) I już wiem po co.
    Super wyszła Basia Basic Superstar. Przynajmniej przy niej będę na pewno pamiętać jak ma na imię :p
    Fajnie wygląda i jako Jeans i Black, ale najbardziej podoba mi się w tym liliowym sweterku. Pasuje do jej oczek.
    Ja też mam nadzieję, ze Mattel kiedyś wróci do headmoldu nie tylko przy reprodukcjach.
    Ps. Naprawdę daj jakieś oznaczenia, że blog tylko dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeta metamorfoza! W końcu masz sowją superstar na ciałku mm ;) Ohhh! Już chciałabym ją lepiej poznać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się powtarzam, ale te historyjki i zdjęcia są niesamowite! Twoje lalki wyglądają na tych zdjęciach jak żywe... A ciałko "odchodzące spokojnym krokiem w siną dal" rozbawiło mnie do łez :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też rozbawiło odchodzące ciałko, a już w szczególności następstwo odejścia, czyli dźwięk towarzyszący zbasicsowaniu:)
    Świetnie to wymyśliłeś. Super star na MM wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  6. zbasicsowanie się powidło! hurraa! ależ się uśmiałam,jak stare ciałko tnt odchodziło w dal... :)

    robi się coraz ciekawiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Porywacze ciał w akcji :) A na serio - bardzo ładna podmiana ciała. Świetnie udało ci się dopasować kolor łepetyny i korpusu, co czasami bywa barierą nie do przeskoczenia. Nie sądziłam, że stareńka Basia tak dobrze będzie się prezentować na ciele model muse, a tu - jaka niespodzianka! Gdyby Mattel zdecydował się wypuścić na rynek lalki ze starszym typem główki, to obowiązkowo bym jedną kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że bardzo ciekawy pomysł:) Choć w sumie trudno się dziwić skoro Super Star to Twój ulubiony mold:)
    Miałeś wiele zabawy przy "robieniu" tego odcinka, bardzo to widać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech, Ty Czarodzieju Barbiowy, łapię się na tym, że czekam na Twoje kolejne zdjęcia. Świetna sesja i pomysł na unowocześnienie i z basicowanie Barbie 76'

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za historia! Ten "przeszczep" ciałka nadaje się na pierwsze strony gazet ;)
    A dźwięk, który zakończył proces zbasicsowania chciałbym usłyszeć w realu... ;)
    Barbie niczego nie brakuje i fajnie, że dołączyła do obsady serialu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Barbie wygląda fantastycznie na nowym ciałku :) Fioletowy sweterek idealnie pasuje do kolorystyki jej oczu. Jak zawsze, kapitalny odcinek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam wszystkim dziękuje za miłe słowa pod adresem Basics Barbie :)
    Jeszcze bardziej utwierdziłem się w przekonaniu, że była to słuszna decyzja :)
    Jeszcze raz dziękuje Oli za odsprzedanie ciałka i Karolci za pudełko i jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa transplantacja ciałka, Barbie skorzystała na tej przemianie :) Ostatnie zdjęcie naprawdę rozczula, lalka wygląda jak oryginalna Basics! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd ja znam to ciałko ;-) Super Ci ta Barbia wyszła :-) Zupełnie inna, bardziej laskowata ;-)
    Historyjka jak zawsze wciągajaca !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mars, cieszę się, że znajdujesz czas i wymyślasz takie zabawne historie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, świetnie ją przerobiłeś, prawdziwa z niej gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł! Xd Baśka seitnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zbasicsowienie Barbie jest świetnym pomysłem, miło widzieć w tej ekipie przedstawicielkę mattelowskiego "starszego pokolenia".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki