czwartek, 22 września 2011

odc. 23 Gabrielle Solis - Basics 02-002

Witam dziś chciałbym przedstawić kolejną bohaterkę mojej obsady z Gotowych na Wszystko, jest nią piękna brunetka Gabrielle Solis.
Wybór tej lalki do obsady był prosty. Jako, że mam deficyt brunetek (tylko Alek na ciemne włosy) jej obecność wydawała się mi oczywista. Lubię też headmold Lary (1998) który Gabi posiada.

Gabi jest zodiakalnym Wodnikiem, lubi kolor beżowy i jajecznicę.
Cechy charakteru:
Nie lubi utartych schematów i ustalonych reguł. Zamiast tkwić w tym, co sprawdzone, wybiega myślą w przyszłość. Przeważnie jest tolerancyjna i niewiele rzeczy jest w stanie ją zdziwić. Choć otwarta na nowości, potrafi być też bardzo uparta i trudno ją przekonać do zmiany poglądów. Przyjacielska i lubiana, ale zwykle zachowuje pewien dystans, wynikający z potrzeby zachowania niezależności.


Dossier
imię - Gabrielle
nazwisko - Solis Sling
data przybycia do mnie - 7 września 2011
rok produkcji - 2010
headmold - Lara 1998
ciałko - MM 2003
ręce - lewa prosta, prawa zgięta w 90 stopni.
seria - Basics 002 - 02
numer katalogowy - T5143 - T7746
oczy - piwne
usta - jasno rózowe
włosy - ciemny brąz z jasnymi pasemkami
znak zodiaku - Wodnik


Gabi ubrana jest w czarną koszulkę i ciemne jeansy, na stopach na czarne klapeczki na wysokim obcasie.



Bardzo podobają mi się jej włosy w kolorze ciemnego brązu z jasnymi refleksami. Do tego prosta postrzępiona fryzurka do ramion i z grzywką.
Gabi ma piwne oczy i bardzo delikatny makijaż, wygląda bardzo dziewczęco i naturalnie.


Lynette i Rene już czekały by wyciągnąć koleżankę z pudełka. Obie lekko zdziwione, że kolejna bohaterka jest z serii Jeans. Tym sposobem 5 do 4 dla Jeansowych ha ha.


- Gabi wiem, że dopiero się poznałyśmy ale opowiem Ci fajny kawał - powiedziała Lynette.

- W czasie rejsu blondynka próbuje nawiązać kontakt z siedzącą obok brunetką:
- przepraszam czy Pani też płynie tym statkiem? :)


No to żeśmy się pośmiali czas na kilka fotek Gabi po wyzwoleniu z pudełka.



Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba buzia Gabi. Jej usta mają uśmiech, ale jest on bardzo subtelny i jakby zrównoważony.


Gabi razem z dziewczynami zaprasza na kolejny odcinek, a w nim poznacie kolejną koleżankę z paczki.

16 komentarzy:

  1. Boska jak na brunetkę :) Sliczne włosy!czekam z niecierpliwością na nowe odcinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką brunetkę sama się skusiłam - ona jest piękna! :)
    Skąd Rene wytrzasnęła taki naszyjnik?
    Czyżby w kolejce czekała pani w małej czarnej żeby wyrównać składy 5 do 5? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renee jak zwykle elegancka i nieskazitelna - od loków aż po naszyjnik ;)
    I śliczną fryzurkę ma Twoja Gabrielle - moja wygląda, jakby ją wiatr czesał... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi jest piękna, ma świetne włosy! Plus za jej znak zodiaku, taki jak mój. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalejesz! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu ty Marku umiesz wybierać piękne Basics :D!jest boska Gabi i wszystkie dziewczyny i męzczyzna!:)pokazuj kolejne i kolejne lale;3nie moge się doczekac!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Gabi - ślicznaś Ty!
    Ja też lubię jajecznicę ;)
    Co do kawału - daje do myslenia :D
    ...czy Gabi przypłynęła do Ciebie statkiem??? heheh
    PS. Idąc pewnym tropem to kolejna koleżanka pewnie bedzie miała na imię... Bree, Susan lub Edi...
    Dobry trop?
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Po minach witających ja dziewczyn widze, ze się bardzo ucieszyły z nowej koleżanki i witają ja z entuzjazmem :)
    Na przedostatnim zdjęciu Gabi ma w spojrzeniu cos drapieżnego, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu:) bardzo podobają mi się jej jeansy. Sama takie często noszę... I fryzurkę ma podobną do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, a ten "uśmiech" jest bardzo intrygujący. Koniecznie musisz jej znaleźć jakąś seksowną sukienkę, bo z tym najbardziej Gabriella mi się kojarzy.
    Czy mi się wydaje, czy na jednej tęczówce ona nie ma białej kropeczki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha a juz myslałam ze to o mnie napisałeś bo imię się zgadza , zodiak kolor tez ale ta jajecznica to juz odpada! gratuluję nowej lalki! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i miłe wpisy na temat mojej pięknej Gabrielle.
    Macie rację ona jest piękna!

    BarbieDream-Kate - Rene przecież jest modelką, takie to wytrzasną wszystko. :)
    Możliwe że będzie 5 do 5.
    Bees - dobrze kombinujesz, następna będzie Edie. ;)
    Aleksja - tak ona nie ma kropeczki.
    Gabi - masz imienniczkę w serialu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle przyspieszyłeś z serialem :) Gabi jest bardzo ładna, widać dziewczyny są zadowolone z jej przybycia.
    Następna będzie Edie? Czyli niewątpliwie któraś z blondynek... Pasowałaby na nią panna no.6 z pierwszej serii :) No, jestem ciekawa Twojego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawał powala na kolana;P Lynette- masz do tego głowę.
    Gabrielle- piękne imię dla równie pięknej lalki.
    Czekam na nową postać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Lynette za te dowcipy! :) Mam nadzieję, że w następnym odcinku też będzie miała okazję jakiś opowiedzieć.
    To ja stawiam, że następna będzie Kira w małej czarnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, tempo jest coraz szybsze. Każda kolejna przybywająca coraz bardziej interesująca. Gratuluje pięknej "gotowej na wszystko" i podziwiam konsekwencję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki