poniedziałek, 16 lipca 2012

odc. 80 Latoya Dixon - Basics 8 - 2.1

Jednym z lipcowych zakupów, które pomnożyły moją kolekcję o kilka interesujących egzemplarzy jest ona, artykułowana Basics 2,1.
Mam wielką słabość do murzynek, więc to właśnie 08 jako pierwsza (z trzech) pojawiła się w obsadzie.
Przybyła jak większość moich Gotowych w stanie NRFB.
Przed wami Latoya Dixon 

Dossier
imię - Latoya
nazwisko - Dixon
data przybycia do mnie - 6 lipca 2012
przybyła z - USA
rok produkcji - 2010
headmold - Mbili 2001
ciałko - Pivotal
ręce - artykułowane
seria - Basics 2.1 - 08
numer katalogowy - R9924 - T7924
oczy - brązowe
usta - ciemna wiśnia
włosy - długie, złoto brązowe
znak zodiaku - Byk


Jest kontynuacją serii (jeans) 002, którą mam w mojej obsadzie w całości.
Brakowało mi jednak załącznika jakim są artykułowane koleżanki z 2,1.
Pierwsza z nich, model 8 właśnie u mnie zamieszkała.


Tył pudełka przedstawia skład serii 2,1.
Do całości brakuje mi jeszcze dwóch panien. Wiem już jednak, że z pewnością obie kupię.
W tle widać całą 12, którą już dobrze znacie. 


Latoya już po wyjęciu z pudełka, ale nadal przymocowana do tekturki.


Na pomoc w uwolnieniu, a jednocześnie na powitanie wyszły jej koleżanki o cudownych rysach headmoldu Mbili (2001) Rene i Nicole.


Latoya: Dziewczyny uwolnijcie mnie z tego pancerza  - nalegała proszącym tonem.
Nicole: Nieźle cię zabezpieczyli, takiej wielkiej skorupy jeszcze u nikogo nie widziałam.


Ta fotka doskonale obrazuje, że cera najnowszej bohaterki jest znacznie jaśniejsza od jej koleżanek. 
Siostry Russo i Latoya, każda piękna i każda inna, mimo tego samego headmoldu. Właśnie, za to tak bardzo go lubię.


Cechy charakteru:

Latoya jest bardzo kobieca, o zaakcentowanej cielesności. Zmysłowa estetka.
Poświęca dużo uwagi przyjemnościom zmysłowym i wygodom. Można powiedzieć, że odbierając rzeczywistość wszystkimi zmysłami najbardziej czuje, że żyje. Jest niezwykle stała i konsekwentna w swoich upodobaniach i zapatrywaniach. Gdy już coś jej się spodoba lub się do czegoś przyzwyczai, trudno ją przekonać do zmiany zdania, znana jest z uporu. Ma zamiłowanie fryzjerskie. 



Ubrana jest w miedzianą tunikę na jedno ramiączko. Na nogach ma ciemne jeansy. Jej włosy są w kolorze miedzianego brązu, posiadają też jaśniejsze refleksy.


Na uszach ma miedziane kolczyki. Jest to pierwsza moja Basics, która posiada taką ozdobę.
Ciemno brązowe oczy ozdobione złotawym cieniem fajnie harmonizują się z jej włosami.
Jednakże najbardziej podobają mi się jej usta. Mają kolor bardzo dojrzałej wiśni, nie jak myślałem wcześniej, brązowe.


Fajnym dodatkiem są grube bransoletki. Łącznie posiada ich trzy. Dwie na lewym ręku i jedną na prawym.
Paznokcie pomalowane na podobny kolor co usta.


Latoya obdarzona jest ciałem Pivotal, co za tym idzie posiada artykulację.
Zaprezentuje jej możliwości na poniższych zdjęciach, podczas pierwszej sesji studyjnej.



Zanim Latoya pokarze swą giętkość zwróćmy uwagę na jej buty.


Latoya: Dobra Mark zaczynam pokazówkę.
M: Jasne mój obiektyw jest gotowy.
Praca z taka modelką to czysta przyjemność, robi dosłownie to co zechcę.



Mark: Zdejmij spodnie pięknotko. Pokarz wszystkim swoje zabójcze nogi.
Latoya: Gdybym nie była w pracy dostał byś po buźce, ale rozumiem, że to dla edukacji.


Latoya w samej tunice, która na upartego może robić za kusą sukienkę sceniczną.




Bonus!
Kilka zdjęć plenerowych z sobotniego wypadu nad Wisłę.
Zdjęcia robione moim telefonem, więc ich jakość daje dużo do życzenia.
Bardzo jestem zadowolony z przybycia jej do obsady, jednakże nadal uwielbiam moje zwykłe MM.



Latoya: Kiedyś mnie znajdziesz, znajdziesz mnie, zwyczajnie znajdziesz, jesteś coraz bliżej wiem.



25 komentarzy:

  1. Sliczna jest, bardzo fotogeniczna :-)
    Ciekawe jak przyjmie ja do swojego grona reszta obsady, badz co badz, znacznie rozni sie od nich swoja artykulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Latoya jest piękną kobietą i cudnie pozuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Złote dodatki - superanckie!
    Ciemne usta - po prostu zajebiaszcze!
    Fotki - godne mistrza!
    Po tak udanych pracach ze Sztywniarami, nie dziwota, że Latoya topi się przed Twoim obiektywem jak wosk.
    Podoba mi się ten "rzut" basiców. Pewnie żadnej nie dane mi będzie kupić, ale co popatrzę, to moje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki temu, że ma trochę jaśniejszą "skórę" od koleżanek włosy i usta Latoi tworzą świetny kontrast :)
    Mi w tych błyszczących ciuszkach i dodatkach wygląda na lubiącą dobrą zabawę ;)
    Artykulacja jest the best, co super widać w fotkach znad rzeki.

    Nie mogę się doczekać kiedy dołączą do niej dwie pozostałe koleżanki. Bardzo podoba mi się brunetka. Z chęcią bym zmacała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna panna, będzie rządzić w gronie "sztywnych" :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. no to lalka która mnie przekonuje - bo artykułowana!!! Śliczne ma ubranko - a czy jest artykułowana pod biustem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piekna i z pewnością kiedyś u mnie zamieszka ze wzgledu na artykulację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Latoya:)
    Foty w plenerze świetne. Panna ma możliwości, i z pewnością w Twoich rękach to pokaże.
    Moje zdanie na jej temat: IDEALNA.

    Ciekawi mnie jedno- na pudełku serię oznaczyli 2.1, a na oficjalnej stronie Barbie Collector: 002.5; masz jakąś teorię dlaczego?:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam się nad tym chwilę zastanawiałem, ale jakoś nie zagłębiałem się w temat.
      Dla mnie liczy się info z pudełka, bo to namacalny dowód na istnienie 2.1. :)

      Usuń
    2. Masz rację, ja pudła jak wiesz nie miałam dlatego uwierzyłam w to co w necie napisali... ;)

      Usuń
    3. A na pudełku z dodatkami do tej serii jest seria 2.5 i bądź tu człowieku mądry…

      Usuń
    4. No i super.
      Ogromnie się cieszę, że artykułowana Basics zawitała w Twoje progi. Jeszcze bardziej się cieszę, że jest to inna lalka od tej, którą sama mam. Będę śledzić jej losy z dużym zainteresowaniem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Basic 2.1!! I want one too!! Beautiful!!
    ... she should learno to hold her legs closed, though =_="

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 %% modelka!!!
    Sesja "w kamiennym kręgu" znakomita. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: congratulations on your new doll. Latoya is very pretty. Time ago that I want to buy but it is very difficult to find. She is very attractive. I love her hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zdobycz. Mi się bardzo podoba ta dodatkowa seria ze względu na tą artykulację. Twoja Latoya jest bardzo piękna, jednak z tej dodatkowej trójki bardziej przyciąga mnie blondyna. :) Szkoda, że nie ma tej serii w Smyku...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fully articulated Barbie Basics!!! Wow! Hope we get them in South Africa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest prześliczna . !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna Basiczka :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest :DD. Taką bym przyjął na 100 % !!!! Bo nie dosyć, że mold piękny, to artykulacja :3. Gratuluję ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem tak - WOW! strzał w 10! za artykulację!tego brakowało Basics MM! ona jest przepiękna i przepięknie pozuje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, niektóre pozy iście człowiecze. Bardzo mi się fryzura podoba, oczywiście bużka i cała reszta również. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. She photographs very well, but your good anyway! I passed on her because I only wanted the outfit. She looks great.

    OdpowiedzUsuń
  20. Congratz,Mark!
    Awesome doll,I'm still waiting to find one for my collection.
    I love the photo where she is hidden in the stones.
    She has a beautiful make up also!
    I Love It!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki