wtorek, 6 września 2011

odc.13 Nicole Russo - 08-002

Witajcie we wrześniu :)
Jeszcze raz dzięki, za duże zainteresowanie moim Basics-owym blogiem i Gotowymi na Wszystko.
Miło mi było "widzieć" Was tak licznie i mam nadzieję, że nowy sezon utrzyma a nawet zwiększy Waszą ciekawość.

Nowy sezon, niesie ze sobą nowych bohaterów i nowe scenerie obsadzone w Warszawskim klimacie.
Razem z ekipą będziemy się starać by było ciekawie i zabawnie być może doczekacie się też intryg :).
W dzisiejszym odcinku przedstawię Wam nową bohaterkę serialu a jest nią Nicole Russo.
Afro Amerykańska piękność, z serii Basics 002.
Gdy tylko wpadł mi w ręce katalog z nową serią Basics, ona była na liście natychmiast.

Dossier
imię -
Nicole
nazwisko - Russo
data przybycia do mnie -
8 lipca 2011
pochodzenie - Elbląg
rok produkcji -
2010
headmold -
Mbili 2001
ciałko -
MM 2003
ręce - obie zgięte w 90 stopni
seria -
Basics 002 - 08
numer katalogowy -
T5143 - T7743
oczy -
piwne
usta -
pastelowy beż
włosy -
krótkie, jasny brąz

Nicole - kupiona była (jak reszta obsady) we własnym pudełku. Przybyła do mnie pocztą, pochodzi z Elbląga. Imię nadała jej moja serdeczna przyjaciółka Ulka, będąc u mnie na zakrapianej balkonowej nasiadówce :)
Oto Nicole w pierwszej sesji po przybyciu i jej ostatnie chwile w pudełku.


Reszta ekipy zaaferowana nowo przybyłą panieneczką, ochoczo przybiegła na pierwsze oględziny. Nie obyło się bez dyskusji, komentarzy i rywalizacji o pochodzenie.

Mila - czyli kolejna z serii jeans hmm - powiedziała wskazując na długie spodnie swojej nowej koleżanki.
Alek - za to kolejna czekolada, więc punkt dla mnie! ;)


- czyli jest nas już trójka - oznajmił z satysfakcją Ridge
- "małe czarne" są w mniejszości - zażartowała Tess


Wszyscy pomogli wyswobodzić się Nicole z okropnych uprzęży, żyłek w głowie i innych masakrycznych mocowań. Tylko Alek koniecznie musiała pokazać koleżance, że to ona jest naczelną AA i zaczęła pozować.

Alek - obie mamy łapki na biodrach i krótkie włosy, ale to ja byłam tu pierwsza - pomyślała.


Nicole była gotowa na pierwszą solową sesję, delikatnym ruchem ręki zrobiła "papa" nowym przyjaciołom i zaczęła wdzięczyć się przed obiektywem. Ale od razu widać, że to typ chłopczycy :)


Włosy Nicole są krótkie z dłuższą grzywką z przodu, oczywiście całość wylakierowana na słynną już w środowisku Basics skorupę. Mimo to widać, że włosy mają różne odcienie od jasnego do ciemnego brązu.




Nicole ubrana jest w czarną koszulkę na ramiączka i jeansy w kolorze ciemnego granatu, do tego ma klasyczne dla Basics szpilki na wysokim obcasie.



Bardzo się cieszę, że lalka trafiła do mojej obsady, z racji na headmold (Mbili 2001) który bardzo mi się podoba i jest pierwszym takim w mojej kolekcji. Dużą rolę odegrała tu także cera, ponieważ mam słabość do AA. Nicole świetnie kontrastuje z prawie czarną afrykańską skórą Alek.


Na koniec pierwszego odcinka nowej serii, wspólne zdjęcie całej piątki.
Jaka jest Nicole...? kto pojawi się jeszcze...? co czeka nowo przyjezdną ...? jakie plenery zwiedzą...? Wszystkiego dowiecie się w kolejnych odcinkach.


Bonus - filmik z retrospekcją z sezonu pierwszego....przeżyjmy to jeszcze raz! :)
Przepraszam za jakość obrazu ale musiałem ją dopasować do wymogów tej opcji ;)


Wystąpili: Alek Wec, Tess See, Mila Jovic, Ridge Forest oraz w poście Nicole Russo
Wykonanie filmiku: Mark :)

17 komentarzy:

  1. JEST! Mogę porównać:) Moja ma dłuższe włosy, a poza tym niczym się nie różni. Świetnie ją nazwaliście- pasuje jej to imię. Nie mogłam się doczekać kiedy ją w końcu pokażesz;)
    Wspomnienie sezonu pierwszego. Przyznam szczerze, że się wzruszyłam. Przyczyna jest prosta: dobra robota nad sezonem pierwszym sprawiała, że się czekało na kolejny odcinek. A jak już pokazałeś wszystko za jednym zamachem, no to już samo przez się rozumie skąd taki efekt:)
    Ale obyło się bez chusteczek;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy Nicole i gratulujemy Markowi filmiku :) Moja basics'owa szczęśliwa trzynastka pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna "czekoladka" :D naprawdę podba mi się :D czekam z niecierpliwością na nowe odcinki!i intrygi!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała lalka ;) Bardzo podoba mi się jej asymetryczna fryzurka! I DŁONIE!!! - są o wiele delikatnijesze niż ALek... ;)

    A tak a propo tego sezonu, zastanawiałam się kiedy "w końcu(!!!!)" coś dodasz! - wchodzę i JEST! :) Czekam na rozwój akcji i nowych bohaterów!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i pojawiła się kolejna panna:) Super się zaczyna.
    Czekam już niecierpliwie na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjemna buzia, ale coś mi mówi, że będzie mącić w tej ekipie i to niemało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. MAMY 2 SEZON :)))
    NIKI Z PEWNOŚCIĄ NAMIESZA W TEJ IDYLLI!
    CO DO POZOSTAŁYCH BOHATERÓW TO MIŁO ICH ZOBACZYĆ CAŁYCH I W ORYGINALNYCH WDZIANKACH, PO TAK DŁUGIEJ PRZERWIE POMIĘDZY SEZONAMI ;)
    ŻYCZĘ WAM MOJE DROGIE BASICS DUŻO CIEKAWYCH I NIEZAPOMNIANYCH PRZYGÓD.

    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER !!!!! Już nie mogę doczekać się następnych odcinków !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nicole jest piękna! Ma cudny kolor skóry :)
    Podoba mi się sposób w jaki ma namalowane rzęsy...

    Mam nadzieję że w dalszych odcinkach dołączą do nich pozostali faceci z bandy Basics... pasowaliby tu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik to takie słodkie wspomnienie z wakacji
    :)
    No i oczywiście mnie też ciekawi jakie będą dalsze przygody Basic z nową przyjaciółą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wszystkim za komentarze :)
    Pozdrowienia od Nicole ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ekipa się tworzy, nowa murzynka jest super, gratuluję fajnego pomysłu i kreatywności.
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  13. Nicole ma klasę :) Podoba mi się jej fryzurka, ale ciekawa jestem jak by wyglądała po pozbyciu się lakieru. A tak swoją drogą, Mila ma fantastyczny toczek!

    OdpowiedzUsuń
  14. No normalnie boska jest!kocham ją Nicolke!;**zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No piękna ciemnoskóra lalko - aktorka. :) Czekam na kolejny odcinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie się cieszę, że nowy sezon już się rozpoczął :) Nicole jest prześliczna, headmold Mbili jest cudny! I super pomysł z filmikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten Blog :) dzisiaj przyszła do mnie własnie ta laleczka, jest piekna ^^ Marku pozdrawiam, ostatnia łazienkowa historia jest SUPER~!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki