poniedziałek, 21 listopada 2011

odc. 43 Sara Parker - Basics 03-002

Witajcie w kolejnej odsłonie.
Bohaterką która czekała na szczegółowy opis jest Sara.
Blondynka z burzą sprężynek na głowie.
Jej headmold jest jednym z moich ulubionych (w serii Basics) bo pochodzi z roku 1971, więc ma dużo wspólnego z historią firmy Mattel.


Dossier
imię - Sara
nazwisko - Parker
data przybycia do mnie - 6 listopada 2011
rok produkcji - 2010
headmold - steffie 1971
ciałko - MM - 2003
ręce - jedna prosta, druga zgięta z 90 stopni
seria - Bascis 002 - 03
numer katalogowy - T5142 - T7741
oczy - szaro - błękitne
włosy - blond afro
znak zodiaku - Skorpion

Sara ma przepiękny rysunek oka, utrzymany w bardzo naturalnych barwach.
Szaro-błękitne źrenice ozdobione dwoma białymi punkcikami światła.
Do tego gruba czarna kredka podkreślająca górną powiekę, ciemny cień i gęste rzęsy.
Usta w kształcie charakterystycznego dziobka, pomalowane są odcieniem wrzosu.


Spodnie w kolorze bardzo ciemnego granatu z szarymi nitkami.
Na stopach buty na wysokim obcasie z odkrytymi palcami.



Pomalowane paznokcie, jak każda "Basicskowa" panienka. :)
Taki powrót do korzeni, bo pierwsze lalki Barbie słynęły z pomalowanych paznokietków.


Steffie - No witaj koleżanko, bardzo się cieszę, że do nas trafiłaś i zasilisz szeregi "ssących". :)
Sara - Ssących? jak to?
Steffie - Nasz mold został tak właśnie nazwany, przez wielkiego M. :D


Tradycją dla wszystkich panienek z taką buźką jest fakt, że każda z nich dostaje imię na literkę S.
S czyli Sara, S czyli ssąca. :D


Każdy headmold w serii Basics posiada swój numer, w przypadku Steffie (1971) jest to numer 03.
Ułatwia to rozpoznanie danych rysów twarzy w kolejnych odsłonach.
Bardzo przydatne jest to w przypadku moldów które są słabiej rozpoznawalne.
Na przykład:
Headmold Lara/Ana (1998) zawsze ma numer 02 (Gabi).
Headmold Goddess (1998) zawsze ma numer 04 (Alek).
Headmold Mbili (2001) zawsze ma numer 08 (Rene, Nicole)
Tak więc Steffie (1971) zawsze ma numer 03 (Sara).



Włosy to kaskada gęstych blond sprężynek w kolorze złotego blondu.
Jest to pierwsza dziewczyna w obsadzie, która posiada takie afro.


Sara ma na sobie szary podkoszulek na dwa ramiączka z tyłu zapinany na rzep.



Dwie 03 tylko, że z różnych serii, czyli (Steffie 1971) 002 i 001.


Sara jest czwartą "ssącą" w moich szeregach, dołączyła do swoich koleżanek Soni, Steffie i Summer.
Mimo tej samej buźki, różnią się od siebie, rysunkiem oka, cerą, a w szczególności kolorem i kształtem włosów.
Małe spostrzeżenie:
Gdybym zdobył jeszcze ciemną brunetkę, miałbym każdy klasyczny kolor włosów na tej samej lalkowej facjacie. :)


Dzięki za uwagę i zapraszam na kolejne odcinki.

17 komentarzy:

  1. wszedzie sa te basics... kurcze... moze to ja sobie na urodziny kupie? a tak na powaznie to mialem dziwne wraznie ze já juz opisywales XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Stefcia, moja :)
    Ja też zakochałam się w tym moldzie. A ta blond ssąca lala z burzą blond loków jest jedną z fajniejszych. Chłopaki z Gotowych pewnie się będą o nią bić, bo jest o co ;)
    Ps. Nie wiedziałam, że Mattel tak obmyślił, że każdy mold ma swój numerek w Basicowej numeracji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sara jest chyba najładniejszą z Twoich lalek z tym moldem, no może jeszcze Summer jej dorównuje :) Te loczki ma fantastyczne!

    A do sprzedaży weszła już seria 3.0 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te moldy. Zapytam z ciekawości- ile kosztuje lalka Basics i gdzie można ją kupić? Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dollbby, myślę, że urodziny to dobry powód by kupić pierwszą Basics.
    PS. jeśli nie jesteś pewien "kogo" opisywałem, wystarczy spojrzeć na zakładkę "występują" tam systematycznie dodaje tych którzy są przedstawiani. :)

    Jolu, każdy ma swój numer, to ułatwia identyfikację, bo jak wiesz lalki nie mają nadanych imion.

    Kate, mnie się podobają wszystkie, nie umiem wybrać ulubionej.
    Wiem, że seria 003 jest w sprzedaży, ale poczekam na nich w sklepach. :)

    Bomba, jedna lalka Basisc kosztuje 89 zł, były dostępne w sklepach sieci Smyk. Jednak utrzymują się krótko i potem już raczej allegro lub ebay, ale ceny są znacznie wyższe.

    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka ciągutka o anielskich włoskach ;) Uwielbiam te jej loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy, buzia, oczy, usteczka- pięknie. Kolejna lalka piękna w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mold Steffie to to, co tygrysy lubią najbardziej :) Będziesz miał mój portfel na sumieniu, bo coraz częściej myślę o basicach i coraz trudniej mi się im oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sara razem z Lynette i "Kolumbijką" tworzy trójcę moich ulubionych bohaterek :) Cieszę się, że miałam okazję ją poznać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dollby mam wrażenie, że tą ciągutkę już widziałam... Pewnie u kogoś innego i mnie będzie to teraz męczyć, u kogo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalka jest superancka. Ta buźka z subtelnym makijażem w połączeniu z bossską fryzurą... mmmh. Ja na swoją nie mogę się napatrzyć.
    Steffi brunetka byla w seri 2.0 czerwonej na wyłączność sklepów Target tylko w USA, do dostania na e-bayu, ale za niemalą kwotę.
    Za jeszcze więcej można kupić Stefkę z różowym bobem z niesymetryczną grzywką i z tatuażami, czyli Toki Doki. Życ, nie umierać, tylko portfel schudnie.
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyca nie tylko bużką, ale tymi ślicznymi włosami. Świetne loki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolcia, ja też te loki lubię, już zrobiłem jej większą szopę. :)
    Amaret, masz rację to jedna z tych lalek która ma wszystko the best.
    allmode, nie opieraj się, Basics to seria która warta jest grzechu. Miło mi Cię ponownie widzieć.
    Zoe, Kolumbijka to Susan :) Tez nam było miło. :)
    Urshula, wiem, wiem, wiem.
    privace, ta lalka to masówka, więc wiele osób może ją mieć. ;)
    Imogen, miałem możliwość mieć tą brunetkę i się rozmyśliłem, teraz trochę żałuję. Może się kiedyś jeszcze skuszę.
    Aniu, bardzo fajny pomysł na nią mieli fakt. :)

    Dzięki wszystkim za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za informacje o Basics :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie ta ssąca z grzywką jest the best !

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Saro!
    Jesteś przesłodka i masz fajne "korkociągi" :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki