piątek, 16 września 2011

odc.20 Rene Russo Morel - Basics 08-001

Dziś czas na kolejną gwiazdę, WIELKĄ GWIAZDĘ.
W sierpniu w jednej paczce z Lynette przybyła jeszcze ona, Rene Russo Morel. Piękna mulatka z długimi, brązowo złotymi lokami i zmysłowymi czerwonymi ustami. Przybyła oczywiście w stanie NRFB, nowa, świeża i gotowa do współpracy. :)


Dossier
imię - Rene
nazwisko - Russo Morel
data przybycia do mnie - 23 sierpnia 2011
rok produkcji - 2009
headmold - Mbili 2001
ciałko - MM 2003
ręce - lewa prosta, prawa zgięta w 90 stopni.
seria - Basics 001 - 08
numer katalogowy - T5143 - R9926
oczy - jasno zielono - niebieskie
usta - czerwone
włosy - długie, złoto brązowe
znak zodiaku - Koziorożec



Rene, ma zabójcze włosy, jest w nich trochę rudości, trochę jasnego blondu, ogólnie wrażenie jest bardzo pozytywne i ma szyk. Końcówki włosów zawinięte są w spiralne loki, było nie lada zadaniem wyjąć je z tych taśm bez roztrzepania fryzury. Wiecie jakiego rabanu by narobiła gdybym zniszczył ten lok. :D


Ubrana jest w małą czarną sukienkę o bardzo ładnym kroju, z jednym długim rękawem i brakiem drugiego.


Rysunek oka, jest obłędny, jasne tęczówki, utrzymane w kolorze zielono niebieskim. Złoty i szaro niebieski cień na powiece, do tego utrzymane w grymasie niezadowolenia brwi.



Najpiękniej jednak wyglądają usta, są pełne, zmysłowe, jaskrawo czerwone i idealnie pasujące do murzynki. Muszę stwierdzić, że headmold Mbili (2001) jest moim drugim, zaraz po Christie (1987) trafionym i ulubionym u murzynek moldem.



Zbliżenie na piękny spiralny lok na który nie mogę się napatrzeć :)


Rene jest zodiakalnym Koziorożcem, stoi obiema nogami na ziemi, a wzrok ma skierowany cały czas na cel. W ogóle można powiedzieć, że jej życiem rządzi zasada celowości – często wyrzeka się spraw, z których nie ma konkretnego pożytku. Jej podejście do życia jest realistyczne – wie czego chce i jak ma to osiągnąć. By mieć poczucie sensu życia, musi działać efektywnie i zaznaczać swoją pozycję.


Tak też jest w życiu Rene, jest ona sławną światową modelką, występuje na pokazach kreatorów mody, jest marką wielu producentów. Jej kariera rozpoczęła się w 2009 roku i nabrała wielkiego tępa, prawie każdy chce posiadać ją w swojej kolekcji. :) Kocha modę, dodatki i zakupy w Mediolanie, zawsze to co najbardziej szykowne ląduje w jej szafie. 


Rene bardzo dba o swój wizerunek, typ chłodnej profesjonalistki, kobiety biznesu. Poważna, odpowiedzialna, a nawet surowa. Nigdy nie pokazuję się bez make-upu i dba o misterność uczesania włosów. Jej język bardzo zaciąga amerykańskim stylem i akcentem, co często brzmi dość zabawnie. 


Trafiła do mojej obsady ze względu na urodę, ale jest też inny powód...jest siostrą znanej Wam już Nicole.



Kilka fotek pięknej Top Model, w jej pierwszej sesji, wykonanej zaraz po przybyciu.



Kilka przykładów sławy naszej Rene, okładki pism nie tylko o modzie.


Jak również bilbordy w centrum wielkich miast.

18 komentarzy:

  1. U tej lalki najbardziej podobaja mi sie właśnie włoski i kolor usteczek :)
    Ps. czekam na foty obu sióstr razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilbordy mnie rozwaliły :) Piękna z niej tap madl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna no i ten lok ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this doll is beautiful.
    collector

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! WOW! WOW!
    PRAWDZIWA ŚWIATOWA GWIAZDA W TWOIM SERIALU!!!
    BARDZO, BARDZO JĄ LUBIĘ I BARDZO, BARDZO MI SIĘ PODOBA.
    WIEDZIAŁEM, ŻE MA SIOSTRĘ, ALE NIE MYŚLAŁEM, ŻE TO NICOLLE :)
    KILKAKROTNIE WIDZIAŁEM JĄ NA BILLBORDACH W "NIU JORKU" ;)... A TERAZ BĘDĘ ŚLEDZIŁ JEJ LOSY W "GNW". CUDOWNIE!!!
    PS. CIEKAWE JAKA JEST JEJ GAŻA ZA 1 DZIEŃ ZDJĘCIOWY W SERIALU...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pociesza mnie to, że nie tylko ja mam bzika na punkcie tej piękności:)
    Rysunek oka jest moim zdaniem najpiękniejszym wśród Basics. I moim zdaniem ciężko go złapać w obiektywie. Usta- wspaniałe, kolor i kształt.
    Dobry wybór. Zdecydowanie:)
    Już się nie mogę doczekać, aż pokażesz odcinek z Rene:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam tą Basics :) Jest piękna ale w moim modelu jej włosy nie są ąz tak pieknie zrobione :)

    Kiedy mozemy sie spodziewac odcinka?

    Ja mam niestety bzika na punkcie włosów lalek dzisiaj jak akierem chciałam przejechał po jej włosach to nestety psikneło się na czoło i juz mam problem nie wiem czym to zmyc :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak powiedziałeś na DP, że lalka ta będzie nosiła imię bohaterki, którą grała podobna do niej aktorka sądziłam, że będzie to Wilhelmina (z brzyduli Betty). Ale na szczęście wybrałeś ładniejsze ;) Choć po opisie charakteru przypomina raczej tę pierwszą :)
    Bardzo jestem ciekawa, jak będą układać się jej relacje z resztą Gotowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZE-PIĘ-KNA!!!Cudowne ma loki i twarzyczkę no i te usta,jak malina!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przepiekna !Marku kupuj coraz wiecej Barbie bo twoje wybory w swiecei Barbie sa obledne kupuj !bo uwielbiam twoje dwa blogi czytac i ogladac mmm ;DD zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz niesamowite pomysły , w szczególności bilbordy powalają. Pięknie przedstawiłeś nową "gotową". Czy nie powinieneś zacząć odhaczać te które już masz u siebie, z tego bannerka u góry strony ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała jest! W końcu zawitała do Gotowych parwdziwa gwiazda!!!! :) Fajnie, że tworzysz więzy rodzinne w serialu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koziorożec, jak ja ;)
    Ciekawe, czy okaże się równie uparta... ;)

    Gratuluję Ci Marku - pięknych zdjęć i cierpliwości do włosów tej lalki. Ja swojej już dawno rozczesałam loki, teraz są tylko delikatnie karbowane.

    Czekam na kolejne odcinki z Renee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki wszystkim za odwiedziny :)
    Rene też dziękuje, za miłe słowa na jej temat.
    Już w przyszłym tygodniu dowiecie się co ze sobą przywiozła. :)

    Aniu, nie będę grzebał przy logo i odznaczał moich panien bo to trochę męczące by było ale wszyscy bohaterowie przedstawieni są na bocznym pasku bloga. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie cudowna buzia- nic dziwnego, że trafiła na bilbordy! No jak taka osobistość się pojawiła w serialu, to atmosfera pewnie się zagęści;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suspens rośnie...
    Czyżby panna (pani?) Morel przywiozła ze sobą buty z Mediolanu?
    I czy odpali jedna parę Barbie, żeby ta cały czas nie biegała na bosaka?
    Z niecierpliwością wyglądam następnego odcinka.
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz moją najwiekszą wymarzoną WIELKĄ GWIAZDE ! gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję wszystkim za odwiedziny, mnie też ta lalka bardzo się podoba i cieszę się z jej posiadania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki