poniedziałek, 14 stycznia 2013

odc. 98 Frances Franka Sinatra

Nowa postać - Frances Sinatra dostała angaż w moim serialu bardzo spontanicznie. Za pewne wszyscy ze stałych "widzów" zdążyli zauważyć, że nie przepadam za "Makopyskiem", którym jest obdarzona panna Franka, dlaczego więc się na nią zdecydowałem (?). Otóż dla super stroju i wspaniałej artykulacji ciała - owszem chwilkę zatrzymałem ją w pudełku, ale to miejsce od początku nie było jej przeznaczone. 

Dossier
imię - Frances (Franka)
nazwisko - Sinatra
data przybycia do mnie - 7 stycznia 2013
rok produkcji - 2011
kraj produkcji - MADE IN INDONESIA
numer katalogowy - T7908
headmold - Mackie 1991
ciało - artykułowane
oczy - niebieskie
usta - czerwone
włosy - blond
znak zodiaku - Koziorożec

Przybyła NRFB, ale ten stan długo nie potrwał.


Zapraszam do wysłuchania podkładu muzycznego. :)



Franka wyszła i prezentuje się znakomicie. Ubrana w garnitur w tak zwaną "pepitkę" z gracją prezentuje swoje wdzięki. 


Pozuje świetnie co zawdzięcza bardzo udanej artykulacji ciała.


Na stopach ma biało czarne buty na wysokim obcasie, są bardzo fajne i nie standardowe. 


Głowę zdobi "gwóźdź programu" szary kapelusz (wykonany z gumy).


Rysunek oka ładny i standardowy dla wyjściowych Basics, ale różni się obecnością dolnych rzęs. Tęczówka jest jasno błękitna i jak "żywa". Kolor szminki jest bardzo intensywny i nadaje twarzy dojrzałości. 


Franka zdjęła kapelusz, by zaprezentować włosy stworzone przez tuziny stylistów z całego świata! Słoneczny, jasny blond upięty w skomplikowany kucyk nierówno obciętych włosów.... aż strach rozpuszczać, bo czy uda się przywrócić wspaniałość tej fryzury! :D 


Podobają mi się kolczyki Franki, są bardzo wyjściowe.  


Czas zaprezentować lepiej strój - w końcu to dla niego zdecydowałem się na przyjęcie Frani do obsady. Po zdjęciu gustownej marynarki, naszym oczom ukazuje się biała koszula w dużym kołnierzem. Na szyi zawiązany czarny, aksamitny krawat.


Spodnie wysokie w stanie ozdobione złotym paskiem z klamrą. 


Po zdjęciu spodni widzimy sposób w jaki zakładana jest koszula. Posiada gumowy pasek, który podtrzymuje ją na swoim miejscu. 


Golizna - po rozpięciu koszuli (zapięcie na jeden zatrzask) oczom naszym ukazuje się biust i słynna "artykulacja pod biustem". 



Frances jest drugą "Makopyskową" bohaterką, która zamieszkuje moją witrynkę - już przeszło rok mieszka u mnie Donna.


Panie posiadają te same buzie i mimo tego, że obie są blondynkami bardzo się różnią. 
Donna jest delikatna, stonowana, naturalna, ma też popielate włosy co jeszcze bardziej podkreśla te cechy.
Franka natomiast jest ostrzejsza, wyrazista i sprawia wrażenie dominującej - jasny, tleniony, słoneczny blond też jej w tym wrażeniu pomaga. 


Frances : Bardzo się cieszę, że cię poznałam moja droga.
Donna: Dziwnie się czuję...twój wzrok mnie paraliżuje, ale podoba mi się to.



Po tej sesji dziewczyny nie mogły się od siebie oderwać - cały dzień przeleżały na komodzie w moim salonie będąc w ten sposób "lalkami dwóch dni". 


W niedzielę dziewczyny udały się na taras widokowy. Spadł świeży śnieg i znów zrobiło się tak czysto i przyjemnie. 


Franka: Zobacz jaki piękny jest ten puch - może przejdziemy się na dalszy spacer?
Donna: Dobrze, z miłą chęcią - już dawno nie byłam w żadnym plenerze - odpowiedziała.


Zdjęcia z pleneru mówią same za siebie - nie potrzebny tu jest ani dialog, ani komentarz, ale jedno jest pewne - te dwie kobiety poczuły do siebie coś więcej niż tylko solidarność "Makopysku". :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki