środa, 26 października 2011

odc.35 Sonia Jang - My Melody-Hello Kitty

Sonia to czwarta (ostatnia) z paczki ślicznotek, kupionych bez pudełka.
Zostawiłem ją w opisie na koniec bo dla mnie to taka "wisienka na torcie". :)
Właśnie ona podoba mi się najbardziej.

Jest najmłodszą dziewczyną z całej paczki, trochę jeszcze naiwna i dziecinna ale na pewno nie głupiutka.
Bardzo imponuje jej Rene, tak jak starsza koleżanka lubi modę i misternie ułożone włosy. :)
Inne cechy Soni poznacie w następnych odcinkach.

Dossier
imię - Sonia
nazwisko - Jang
data przybycia do mnie - 10 października 2011
rok produkcji - 2008
headmold - Steffie 1971
ciałko - MM 2003
ręce - lewa prosta, prawa zgięta w 90 stopni.
seria - My Melody-Hello Kitty
numer katalogowy - M7510
oczy - niebieskie
usta - różowe
włosy - jasny brąz
znak zodiaku - ryby


Tak moja Sonia wyglądała w swoim oryginalnym pudełku, pochodzi z serii My Melody.
Wizerunek jaki prezentuje w oryginale jest dla mnie jednak zbytnio przesłodzony, dlatego w jej przypadku nie żałuję, że nie ma swoich oryginalnych ciuszków (poza brakiem okularków).

foto lalki NRFB - źródło internet

U mnie Sonia nosi sukienkę w kolorze wrzosu, który przy załamaniu światła opalizuje na błękitny.
Możliwe, że jest odwrotnie. :) Jedno jest pewne, kiecka jest szałowa.


Fryzura też nie jest "fabryczna" w oryginale miała dwie kity. Moja dostała grube gęste loki.


Z oryginalnego ekwipunku posiada jedynie swój wisiorek w kształcie serduszka.
- Ktoś mnie wołał? - zapytała, nadsłuchując Sonia.


Sonia ma super gęste włosy oraz podwiniętą grzywkę.


Rysunek oka w niebiesko-zielone barwy fajnie współgra z jasno różowym cieniem.
Jej spojrzenie skierowane jest w prawą stronę i przyozdobione licznymi rzęsami.
Dziubek pomalowany na kolor różowy.

- Znów słyszę wołanie - stwierdziła Sonia.


Już wiadomo kto wołał Sonię.
To jej starsza siostra Steffie, która nie mogła doczekać się wspólnej sesji.


Mimo tego samego moldu, różnice w rysunku oka czy koloru ust sprawiają, że Sonia wygląda na młodszą od Steffie. Nie na darmo stosowane jest przysłowie, "że diabeł tkwi w szczegółach".


Steffie i Sonia to już trzecia para sióstr w mojej ekipie. Ale dlaczego nie? Wszystko się może zdarzyć. :)


Bardzo mi się podobają jej gęste kasztanowe włosy i ta grzywa.
Headmold który nosi, zaczynam uwielbiać z lalki na lalkę coraz bardziej. :)
To dopiero czwarta (Steffie 1971) w mojej kolekcji.


Moja czwórka panien, kupiona w drodze wyjątku bez pudełeczek, nie żałuję! :)


Cała moja czternastka, czekająca na nowe odcinki i kolejnych bohaterów.
Ridge, Gabi, Alek, Demi, Nicole, Sonia, Rene, Lynette, Steffie, Summer, Barbie, Mila, Edie i Tess.
Niektóre panny zamieniły się ze sobą strojami, od tak żeby było inaczej a Mila i Nicole znów mają "skorupy" na głowach. :)

17 komentarzy:

  1. Dopiero na Twoich zdjęciach widać jaka ona jest słodziutka. Sukienkę super dobrałeś. Bardzo lalce w niej do twarzy.
    Uśmiałam się z ostatniego zdjęcia gdzie Ridge przewodzi całemu swojemu babińcowi :)
    Ciekawi mnie jak w akcji zamiesza kolejna siostrzana parka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękit opalizujący we fiolet, ale to nie ma znaczenia, bo perfekcyjnie dobrałeś lalkę do sukienki ;)
    Sonia jest przesłodka w tej fryzurce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Twoją opinią co do Soni - istna wisienka na torcie... mniam, mniam :P
    Jest taka słodka i niewinna.
    Z siorką Steffie tworzą zgrany duecik i pewnie nie raz pokażą na co je stać...
    Pisząc o siostrznym duecie muszę też wspomnieć o tej czarno-białej fotce - jest the best!!!
    PS. Rozbawiła mnie ostatnia fotografia, a dokładniej ilość butów - wygląda jakby to one były na pierwszym planie :-)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach uwielbiam te Twoje zdjęcia w odcieniach szarości:) Sonia jest bardzo ładna i muszę przyznać, że chciałabym osobiście mieć taką śliczną sukienkę jak ona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka fantastyczna! Ale w oryginalnym stroju i fryzurze też mi się podoba ;) Faktycznie wygląda na młodszą od Steffie, jak dla mnie przede wszystkim za sprawą rysunka oka, ma takie... ufne spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię mold Steffie.
    A tę mam właśnie w tym słodkim stroju i nie rozbiorę jej nigdy - kocham to ubranko i wszystkie jego zielono-różowe detale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Steffie wygląda bardzo ładnie w tej fryzurce i dziewczęcej sukience :) Całą gromadka wygląda bardzo imponująco, nie mogę się doczekać dalszych przygód ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu Ryba ;)
    Faktycznie Sonia wygląda na młodszą - ma bardziej dziecinną buźkę niż Steffie, przez co jest jeszce bardziej urocza :)

    Ostatnie zdjęcie wygląda imponująco - fajnie, że tymi kolorami przełamałeś czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no cóż... nic dodać nic ująć... Laleczka piękna, sukienka oszałamiająca... zdjęcia perfekcyjne :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. My Melody to lalka, która wywołuje u mnie mieszane uczucia. Zwłaszcza jeżeli jest w oryginalnych ciuchach (może powoduje to mnie choroba zwana "zabić Hello Kitty"?). Po udomowieniu wygląda bardzo korzystnie:)

    Czekam na nowe przygody, bo cała ekipa wygląda na "gotowych" na nowe przygody.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łooo ;D jaką masz już grupke wielką ;DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zrozumiałam, czy ta laleczka przybyła do CIebie już w sukience i fryzurce ?
    W każdym razie przyznaję, że fryzura jest przepiękna jak i same bardzo gęste włosy. Zgadzam się również, ze sukienka wspaniale pasuje. Stadko dynamicznie się rozrasta i jest coraz piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawienie swojego zdania.

    Aniu, lala przybyła do mnie w innym ciuszku.
    Ta sukienka na zdjęciach pochodzi z moich zapasów lecz też ma ona swoją premierę właśnie na tej lalce (jakby na nią czekała).
    Włosy miała już pokręcone, ale wymagały lekkiego okiełznania.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Marku czyli mamy kolejny raz do czynienia z Twoją maestrią w dobrze fryzur i ubranek. Gratuluję laleczki i ogromnego wyczucia i smaku w stylizowaniu lalek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fryzura jest o niebo lepsza od "pudełkowej", od razu dziewczyna wygląda piękniej! Ekipa rośnie bardzo szybko- a zapowiedź, że czekają na nowe odcinki i nowych bohaterów brzmi intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój Boże! Za taką sukienkę, jak na Sonii, dałabym się pokroić. O.o Śliczna!! :D Sama lalka też, i naprawdę bardzo jej w tym wdzianku do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś genialny rozbraja mnie Twoja wyobrażnia i to co z niej wychodzi,efekt końcowy to naprawdę arcydzieło.Zdjęcia i hostoryjki są na prawdę ujmujące :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki