sobota, 3 grudnia 2011

odc.46 Michael Morel - Basics 17-002

Witajcie, dziś kolejna prezentacja, jednej z pięciu, czekających na swoją kolej postaci. 
Jest to #17 - 002, trzeci facet z ekipie Gotowych na Wszystko.

Michael, bo tak go nazwałem, numer modelu 17 - miał swoją premierę w kolekcji 002, jako afro -amerykański lalek, z krótko przystrzyżonymi włosami.
Wykorzystuje on headmold (2010), zupełnie nowy, jeszcze nigdy nie używany przez firmę Mattel, nazwany przez kolekcjonerów New Basic.
Mój "New Basic" trafił do mnie w listopadzie, podczas wysypu (drugiej partii) tych lalek do sklepów SMYK.


Dossier
imię - Michael
nazwisko - Morel
data przybycia - 6 listopada 2011
rok produkcji - 2010
headmold - New Basic 2010
ciałko - męski Model Muse 2009
seria - Basics 17 -002
numer katalogowy - T5142-T7751
oczy - brązowo-żółte
włosy - ciemny brąz
znak zodiaku - Bliźnięta


Michael, ubrany jest w ciemne jeansy i czarną bluzkę na długi rękaw.


Ma ciemne, meszkowate włosy, niestety nie są rootowane, tylko naklejone na głowę.
Ten fakt może trochę sparaliżować, jego udział w niektórych przyszłościowych, mokrych projektach!
No chyba, że zostanie łysolem. :)


Rysunek oka, jest bardzo wyrazisty, utrzymany w kolorze żółto-brązowym, do tego dość mocne brwi.


Michael - Przepraszam, mogę prosić o chwilę przerwy w zdjęciach... ręka mi ścierpła. :)


Buty, to czarne wysokie sztyblety, (takie same nosi Ridge), które zakrywają nogawki spodni.


Michael z pewnością będzie mocno adorowany, jako jedyny AA w męskim składzie.
Dowcipny, uroczy, błyskotliwy flirciarz.
Niestały w uczuciach.
Typ Piotrusia Pana, wieczny chłopiec.
Ma cięte, nieco ironiczne poczucie humoru.


Właśnie, "męski skład", przybył przywitać nowego kumpla.
Ridge i Jacob, bardzo przyjaźnie i bez rywalizacji przyjęli nowego.
Ridge, znał już trochę, Michaela poznali się na taśmie produkcyjnej. :)


Chłopaki zaczęli ustawiać się do wspólnego, pozowanego zdjęcia.
Dość nieporadnie, spacerowali po studiu, grzecznie słuchając porad fotografa. :)


Jacob, Michael i Ridge, męska trójca w babińcu.


Jak myślicie, która z kobiet załapie się na nowe "ciacho"?


16 komentarzy:

  1. Mi się podobają włoski Michaela. Fakt w wodzie mogą się zniszczyć, ale kto powiedział że ten koleś umie pływać?
    A ja już widzę, że podczas tej sesji wszyscy trzej lukają w stronę dziewuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jacob tak go jakoś od tyłu zachodzi więc myślę że oni będą mieli rozmans ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowe ciacho, mniam! Co tam włosy- jak odpadną to mu sprawisz perukę. Zresztą łysy też będzie smakowity;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i się doczekałam;)
    Fajną osobowość mu wykreowałeś, "wieczny chłopiec" bardzo do niego pasuje. A ja wreszcie się dowiem co oznacza to stwierdzenie według faceta ;P
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, męska sesja, celny komentarz do ich nieporadności na planie.
    Pan Morel zanosi się na niezłe ziółko.
    Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki on jest mmmmm....
    Tylko schrupać!!
    Moim zdaniem wszystkie panny będą jego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwila, moment - Morel? Przecież to nazwisko Rene! Czyżby wieczny chłopiec miał za sobą przelotne małżeństwo? ;) A może on i Rene są jakoś ze sobą spokrewnieni? Chociaż z drugiej strony siostra Rene ma na nazwisko Russo... Mam nadzieję, że kolejny odcinek -albo Twoja odpowiedź, Marku - rozwieje te wątpliwości :)
    A Michael bardzo "ciachowaty" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale CIACHOOOOOOOOOOOOOOO!!!Przypomina mi mojego męża - hahahha :) tylko zarostu Michael'owi brakuje :) no i paru dodatkowych kg :):P:P:P (on mnie ubije,jak to zobaczy!)

    :) ...A ja też pomyślałam o Rene!

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że Michael ma coś wspólnego z Rene.
    Na fotkach widać zagubienie i nieporadność "trzech muszkieterów" ;)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, od dawna rozglądam się za "prawdziwymi facetami" do mojej kolekcji, więc może ten? Pomyślę.
    Michael mógłby być bratem Jacoba, podobni do siebie są.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie, właśnie! Morel! Mam ten sam dylemt co Zoe!!!
    Chciałoby się przygarnąć takiego czarnoskórego faceta :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę mało oryginalna, ale też mi się wydaje, że on jest byłym mężem Rene...tak? Czy to tylko zbieżność nazwisk. ;D
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za wizytę i zostawienie po sobie śladu. :)
    Widzę, że spostrzegawczość Zoe, sprawiła, że snujecie domysły. :)
    Czy Michael jest byłym mężem Rene?
    Jaki z niego wieczny chłopiec?
    Wszystkiego się dowiecie, ale najpierw muszę opisać czekającą w kolejce pozostałą czwórkę Gotowców. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Flokowane włosy mają też inne zalety - na przykład bardzo miło się je głaska ;) Wiem, bo sprawdziłam na swoim egzemplarzu :D
    A ta zbieżność nazwisk... hmm.... mam nadzieję, że to jednak były mąż Renee, a nie jakiś daleki kuzyn, który dopiero namiesza w jej życiu ;) A może najprostsza możliwość - oni są rodzeństwem, a to Nicole zmieniła nazwisko? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chłopaki rosną w siłę. Bardzo ciekawy mold. Podoba mi się również jego ubranko i buty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki