piątek, 9 grudnia 2011

odc. 47 Brenda Walsh - Basics 05-002

Jak ten czas leci... prowadząc dwa blogi, człowiek ma wrażenie, że pisze na nich codziennie.
Nic bardziej mylnego, otóż ostatni wpis na Gotowych na Wszystko był w sobotę tydzień temu. :/
Do szczegółowego opisu z cyklu "moje 5 minut" czekają jeszcze (bez dzisiejszej) trzy lalki.
Na szczęście, nie muszę robić zdjęć, bo wszystkich "opstrykałem" już dawano temu jednego dnia. :)
Dobrze, że mam możliwość korzystania z internetu w pracy, inaczej było by ciężko. :)

Bohaterką dzisiejszego posta jest Brenda, kolejna modelka z serii Barbie Basics jeans 002.


Dossier
imię - Brenda
nazwisko - Walsh
data przybycia - 7 listopada 2011
rok produkcji - 2010
headmold - Kayla/Lea 2000
ciałko - Model Muse 2003-2008
seria - Basics #05-002
numer katalogowy - T5142-T7739
produkcja - MANE IN INDONESIA
oczy - brązowe
włosy - czarne
znak zodiaku - Lew


Brenda ubrana jest w szary top oraz ciemno granatowe jeansy, obszyte szarą nitką.


Jest azjatycką mieszanką (Korean/Japanese).
Wykorzystuje headmold Kayla/Lea (2000), który jest tak nazwany, na cześć dwóch lalek o tych samych rysach. Szybko zyskała popularność, gdyż została używana przy azjatyckich przyjaciółkach Barbie, które zastąpiły, wycofaną z produkcji Kirę (1980).



Rysunek oka Brendy, jest bardzo podobny do jej koleżanek, naturalny, z delikatnym makijażem.
Jasno brązowe oczy ozdobione są białymi odblaskami światła.


Włosy są czarne, długie i gęste, ozdobione równo przyciętą grzywką.
Cera lalki jest bardzo jasna, co podkreśla jej pochodzenie.

Cechy Brendy:
Optymistyczna i zdecydowana, potrafi działać na wielką skalę. Ma wielką wiarę we własne siły i przekonania, zdolności organizacyjne.
Ma też skłonność do próżności i egoizmu. Łatwo uzależnia się od podziwu i akceptacji innych.


Usta są bardzo wydatne, jak na orientalny typ urody, ale umówmy się, że Brenda miała mały zabieg upiększający. :) Kolor szminki w odcieniu jasnego różu, daję nutkę romantyczności na jej twarzy.


Największym zaskoczeniem, po wyzwoleniu z pudła, były dla mnie jej nogi. Są proste i potrafią robić szpagat. Przy okazji możecie zobaczyć jaki model buta nosi nasza nowość. :)


Upss, chyba nie kontroluje jeszcze tych nóg - jęknęła po upadku Brenda.


Z odsieczą przybiegła Bree, która przytrzymała swoją rozklekotaną koleżankę.
Bree - nie szalej koleżanko, bo stłuczesz se kolanko.
Brenda - czy ty czujesz, że rymujesz? Trzymaj mnie lepiej, bo znów upadnę.


Aktualizacja wpisu na prośbę blogowiczki, zdjęcie prawdziwej Brendy Walsh.

FOTO Z NETU
Dziewczyny bardzo się polubiły i od razu zaczęły pozować do wspólnych zdjęć.



Chyba muszę przyśpieszyć z opisywaniem moich pozostałych Gotowych, ponieważ 19 grudnia szykuję odcinek specjalny. :)
Kto jest za tym, bym jutro też kogoś opisał?

16 komentarzy:

  1. Witaj Brendo!
    Oryginalna jest Twa uroda, usta na bank "zrobione", a jak Ty się dziewczyno rozkraczyłaś na jednej z fotek, aż szkoda gadać, lepiej zobaczyć... pewnie sponsorem dzisiejszego odcinka jest literka " V " :D
    PS. Uważaj na siebie i na swoje kolanko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutka. Bardzo lubię foty tych basics na tym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa zapomniałem...
    Jak najbardziej czekam na jutrzejszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że upadek Brendy nie był zbyt bolesny ;)
    Chociaż faktycznie, nogi dwóch lalek w serii Basics 002 dają zadziwiające możliwości ;) Szkoda tylko, że przez to są lżejsze od ich koleżanek i mają tendencję do ześlizgiwania się ze stojaków i przewracania, co też już zdążyłam przetestować ;)

    Na zdjęciu z Bree Brenda zdaje się mówić - Ty, nieruchawa, posuń się, bo się nie zmieszczę w obiektywie z moim nogami :D

    PS. Myślę, że rymowane teksty u Gotowych zostaną dobrze przyjęte przez widzów serialu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz mam słabość do Azjatów i lalki pod tym względem nie stanowią wyjątku :)
    Brenda została obdarzona bardzo subtelną urodą i to się Mattelowi chwali, że nie spartolił face moldu następczyni Kiry :)
    Gdy dowiedziałam się od Ciebie, że niektóre Basic robią szpagat byłam lekko zaskoczona. I już mnie łapki świeżbią by obmacać jak funkcjonuje takie ciałko. Więc może trzymaj Brendę ode mn8ie z daleka ;)
    Ps. Przyjaciółki bardzo pasują do siebie. A tak się tulą, że zaczynam się zastanawiać czy....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale będzie poczytać jutrzejszy post o następnej Basics!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałeś trochę się natrudzić pewnie, żeby te dwie lalki razem bez podparcia postawić (fot.3 od dołu) :)
    Mnie się bardzo podoba ten mold, obie panienki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo,niezłe "ciacho"! ale to imię i nazwisko kogoś mi przypomina jakby..hhmmm...Brendę w Beverly Hills 90210???
    Piekny mold,ale usta nieco wydatne :) no i te rozkroki,hahhaa :)

    czekam na jutrzejszego posta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem za jutrzejszym postem. :)
    Zaskoczyłeś mnie informacją, że Brenda robi szpagat. Nie wiedziałam, że istnieje taka możliwość.
    Podoba mi się ten mold, chociaż bardziej mi pasuje w wydaniu Basic w black dress. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu bym nie pomyślała że to mold Kayla/Lea, tak inaczej jest unalowany. Usta faktycznie mogłyby byc mniejsze, ale nie ujmuje to urodzie panny. Oczywiście że chcemy poczytac jutro o kolejnej postaci, więc się nie pytaj tylko myśl kogo by tu przedstawic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna lalka, bardzo mnie zaciekawiło to co npisałeś o jej nogach.
    Już się cieszę na myśl o jutrzejszym wpisie. Może blondyn...
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  12. Brenda ma niesamowite oczyska. Oj, potrafisz te dziewczyny ustawiać do zdjęć. Widzę, że też lubisz zdjęcia bez stojaków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne foty!!!
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo silikonu poszło na te seksowne wargi;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze te nogi są dla mnie mega zaskoczeniem (tak btw napisałam to pod nowszym postem też;))
    Po drugie, bardzo mnie cieszy fakt, że lalkę o tym moldzie obdarzyłeś zodiakiem spod znaku LWA (podobnie jak Stefie).

    Brenda jest śliczna. Gratuluję pomysłu na postać- Beverly Hills 902010:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki