środa, 14 grudnia 2011

odc.50 Donna Martin - Basics 01-002

Donna Martin.
I stało się... nadszedł czas przedstawienia ostatniej przedstawicielki serii Basics 002.
Jest nią blondwłosa Donna, którą nabyłem w czasie zakupowego szaleństwa w Smyku.
Donna jest lalką, która budzi we mnie skrajne emocje z uwagi na facemold który nosi.
Staram się do niej przekonać, dlatego dostała imię i nazwisko po jednej z moich ulubionych filmowych postaci. Ale o tym wszystkim poczytacie poniżej.


Dossier
imię - Donna
nazwisko - Martin
data przybycia - 7 listopada 2011
rok produkcji - 2010
headmold - Mackie 1991
ciałko - Model Muse 2003
seria - Basics #01-002
numer katalogowy - T5143-T7738
produkcja - MADE IN INDONESIA
oczy - niebieskie
włosy - blond
znak zodiaku - Waga

Donna jest elegancka, wyrafinowana, obdarzona dobrym gustem i zawsze taktowna.
Łatwo zjednuje sobie innych, gdyż jest uprzejma i dba, by nikogo nie urazić.
Towarzyska, bywalczyni salonów, koneserka sztuki i mody, lekko gapowata i dziecinna.


Ubrana jest w biały topik wiązany na szyi oraz jasno niebieskie jeansy, przeszyte rudą nitką.


Używa facemoldu Mackie (1991), główna forma została zaprojektowana przez projektanta mody Boba Mackie.
Początkowo lalka o tych rysach, prezentowała suknie wyłącznie jego projektu. Jednakże z czasem ta twarz, zaczęła pojawiać się w produkcjach play line-owych co trochę zrujnowało jej nietuzinkowy wizerunek.
Stała się oklepana i wszechobecna.

Jak zapewne niektórzy z Was wiedzą, ja za tym moldem nie przepadam. W mojej kolekcji, lalki z tymi rysami można policzyć na palcach jednej ręki. Zwyczajnie go nie lubię, bo trochę za jego sprawką, poczciwa i sprawdzona Super Star 1976 odeszła do lamusa. Poza tym wydaję mi się nudny, ale to tylko moje zdanie.
Facemold Mackie, nigdy nie stanie się dla mnie obiektem pożądania, jak np Super Star (76) Oriental (80) Christie (87) itd.
Owszem, są lalki dla których mogę zrobić wyjątek jak na przykład Donna, nierozłączny element Basisc-owej dwunastki.
Lub inna lalka kolekcjonerska, która przedstawia ważną dla mnie postać filmową, jak np Marilyn Monroe.


Lalka dostała imię i nazwisko po bohaterce jednego z moich ulubionych seriali Beverly Hills 90210.
Donna Martin - być może nikt z Was nie widzi podobieństwa, ale jest coś w kształcie tego uśmiechu.

Donna Martin - foto z netu 
Donna ma ładny rysunek oka, tęczówki w kolorze jasnego błękitu, jasno brązowe cienie.
Do tego usta pomalowane koralową szminką.


Na powitanie wyszły koleżanki z serii. Ja nazywam je "biało-niebieskie" z uwagi na stroje.
Megan i Tess uwalniają z uprzęży, trzecią "muszkieterkę".


Donna ma super włosy. Złoty blond połączony z popielatymi pasemkami.
Kosmyki przy czole zakręcone i spięte z tyłu. Daje to efekt świeżej i bardzo dziewczęcej fryzury.


Dolna część włosów, zakręcona jest w duże loki.
Już widzę Donnę w pięknej sylwestrowej kiecce, bo jej fryzura świetnie się do tego nadaje.


Trzy blondyny, każda w innym odcieniu.
Tess, Donna i Megan. Przy okazji, na tym zdjęciu, możecie zobaczyć jak podobne są Donna i Megan.
Megan to facemold Aphrodite (2009) czyli taka Mackie (1991) tylko z uzębieniem Lary (1998).




Ten odcinek kończy 2 sezon Gotowych na Wszystko.
Co za tym idzie, tempo publikacji, ulega zmianie i będę pisać rzadziej. :)
Lalkowe prezentacje, ustąpią miejsca scenkom sytuacyjnym (o ile mi czas na to pozwoli).

Pozdrawiam i zapraszam na pilot sezonu 3, już wkrótce.

15 komentarzy:

  1. O kolejna waga :) Zauważyłam, że niektóre cechy charakteru ma podobne do moich....
    Co do moldu donny to znasz moje zdanie;p W mojej kolekcji jest tylko 2 trupek z takim moldem ;)
    a Megan i Donna są naprawdę bardzo podobne do siebie jak tak stoją koło siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Donna okazała się bardzo przyjemną lalką, nie byłam do niej przekonana, ale teraz to chyba ulegnie zmianie. Na zdjęciu porównawczym widać to co ją na pewno pozytywnie wyróżnia- delikatność i kolor włosów (osobiście jestem fanką raczej ciemnych włosów, ale takie sama mogłabym nosić).

    Gratuluję zakończenia sezonu drugiego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo,jaka cudna!!!Ma przepiękną buźkę!Włosy cudne - takie miodowo-złote!Przecudne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Donna ma wspaniałe włosy i ślicznie pozuje do zdjęć.
    Z pozostałymi blondynkami tworzą ciekawe trio - takie aniołki Charliego w blond wersji.
    Tym sposobem modelka Basics # 01-002 została przedstawiona na samym końcu i zakończyła sezon 2.
    Czekam na sezon 3... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Donna jak Donna, ale fotki pierwsza klasa!
    Dziewczyny wyglądają jak aniołki Charliego - tylko im dać spluwy :)
    Pozdrowienia K

    OdpowiedzUsuń
  6. Imię idelanie do niej pasuje :)
    A mackie potafi być fajny! :P

    Strasznie, ale to strasznie podobają mi się ostatnie zdjęcia dziewczyn! Kolor tła, ich jasne włosy i ciuszki od razu przyciągają taką wakacyjną atmosferę! I patrząc a nie robi się od razu cieplej w te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ona jest jedną z najbardziej naturalnych w tej serii - sama nie wiem, czy to połączenie twarzy i koloru włosów, a może tylko włosów, które nie mają takiego żółtawego, a raczej platynowy odcień blondu?
    A mackie, który zresztą lubię ;) w tym delikatnym wydaniu wygląda bardzo dobrze. Właśnie się zastanawiam nad kwiecistą sukienką dla Donny - Alicji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te Twoje dziewczyny. ;)
    Mi mold Mackie bardzo się podoba i stanowi 'większość' w mojej małej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Wam za odwiedziny i wyrażenie swojego zdania.
    Mackie z tym przypadku przeszła, ale zdania o moldzie pewnie nie zmienię.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię ten mold, ma w sobie delikatność i stonowanie, które mi się podoba:) Świetne zdjęcia jak zwykle- zwłaszcza te, gdy dziewczyny wyglądają jakby były "gotowe na wszystko" i ruszały w poszukiwaniu przygód;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzurę to ma fantastyczną. Panna podobała mi się już na promo, na żywo jest jeszcze piękniejsza. W tym podobieństwie do Donny coś jest, nawet jeżeli nie widc tego na pierwszy rzut oka. Trzy muszkieterki to dobrze określenie zważywszy na stroje dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I already saw that you follow my blog and I as of today yours. The photos enchant to me that you have and your collection of Barbies and Kens. I have to your Donna and Tess. They are two of my Barbies favorite at this moment. When I leave stores ground to stop to see the section of Mattel and ground to me buy frequently. Now in Spain the fashionistas are fashionable and come with the body articleable that is better to move them. We follow in contact of blog blog and welcome

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie zachwycił opis: "jest lekko gapowata i dziecinna" :) Zapowiada się bardzo fajna bohaterka scenek sytuacyjnych! Czekam z niecierpliwością na sezon 3 :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia świetne, jak zwykle. Lalka wygląda na nich duuużo lepiej niż na zdjęciach katalogowych, aż zaczynam się zastanawiać nad jej zakupem...
    Odniosę się jeszcze do poprzedniego bohatera - Andrew. Twój egzemplarz ma rzeczywiście fryzurkę trochę nie tego, ale ten Ken ma bardzo duży potencjał. Ja mam go z fabrycznie lekko zmierzwionymi włosami i jest z niego równy gość.
    Niech mu laski zmyją głowę i to szybko.
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  15. Donna ma śliczne włosy i twarz.
    Taka delikatna a zarazem elegancka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki