sobota, 15 października 2011

odc.31 Demi Solis - Top Model Hair Wear

Kolejną (drugą) z czterech ostatnio nabytych dziewczyn jest czarnowłosa Demi.
Ta pani przerwała ciąg w doborze obsady i zamiast z serii Basics, pochodzi z Top Model - Hair Wear - gdzie nosiła imię Teresa. Jednak dla mnie Teresa to już zawsze będzie headmold 1990 a nie Lara 1998, więc bez żadnych problemów zmieniłem jej imię na Demi.

Ciałko Model Muse to ono stało się wyznacznikiem i postanowiłem, że każda lalka z tego tupu ciałem może zasilić ekipę Gotowych. Oczywiście musi mi się też podobać czyli pozytywnie przejść casting. :)
Demi jako 12 trafiła do ekipy.

Dossier 
imię - Demi
nazwisko -
Solis
data przybycia do mnie -
10 października 2011
rok produkcji -
2007
headmold -
Lara/Ana 1998
ciałko -
MM 2003
ręce -
obie proste
seria -
Top Model Hair Wear
oczy -
szare
usta -
różowe
włosy -
czarne z różowymi pasemkami
znak zodiaku -
Wodnik 


Demi jest piękną brunetką noszącą headmold Lary, lubię go za nietypowe rozwiązanie uśmiechu, niby jest ale go nie ma.
Ma półdługie czarno krucze włosy uczesane w kucyk do tego gęstą prosto ściętą grzywkę.


Tak lalka wygląda w oryginale. Nie trudno się zorientować, że brak jej oryginalnego ciucha i butów.


Lecz moja Demi nie narzeka, dostała różowo fioletową sukienkę, w której też nieźle się prezentuje.


Demi uwielbia kolor różowy jest jego fascynatką. Wszystkie odcienie różu a nawet fioletowy, to barwy z którymi nie lubi się rozstawać. Nawet pasmo włosów ma na stałe ufarbowane na różowo. :)
Od tak dla przekorności, brunetka a nie blondynka lubi róż.


Wiem, że pozuje na pudełku z serii Basics będąc Top Model ale nie posiada niestety własnego mieszkanka (nad czym pracuję).


Demi ma za to swój oryginalny dodatek w postaci przypinanej treski. Którą doczepia na wieczorowe wypady. Oczywiście treska obowiązkowo z różowym pasemkiem. :)


Tak prezentuje się już w doczepieniu sztucznej kity. Włosy optycznie stają się gęstsze, dłuższe i bardziej różowe. :)


Oczy Demi są jasno szare, otoczone ciemno szarym przydymionym cieniem. Brwi ułożone w grymas wrednej paniusi... ale to tylko pozory. Demi jest bardzo towarzyska i sympatyczna, jej wizerunek to zasłona dymna.



Od razu odnalazła się przed obiektywem wdzięcząc się jak kotka.



Ma super kolor paznokci czyli już wiadomo, że poza kolorem różowym Demi lubi jeszcze czerń.


Tak w ogóle czy nie wydaje wam się do kogoś podobna?


Wydało się, Demi to bliźniacza siostra Gabi, którą poznaliście kilka odcinków wcześniej.
Ale tak to już bywa w tych serialach, co jakiś czas pojawia się jakaś zaginiona córka, kuzynka, ojciec a nawet ufo. :)
Tak więc u mnie pojawia się siostra bliźniaczka.
Dwie brunetki, dwa wodniki, dwie te same buzie w trochę innej aranżacji.


Demi i Gabi - odnalazły się po latach, obie teraz zasilają obsadę moich Gotowych na Wszystko. :)
Krótka sesja do której Gabi specjalnie dla siostry włożyła jedną z jej sukienek! Nawet butków nie zdążyła zmienić, ale hasło głosiło "łączmy się w różu". :)


Wiadomość z ostatniej chwili:
Okazało się, że wyjechałem na spontaniczny krótki urlopik i do wtorku rozkoszować się będę lasem i jeziorami. Pojechała ze mną oczywiście delegacja Gotowych.
Lynette, Rene, Steffie i Edie - relacja z wyjazdu po powrocie.


11 komentarzy:

  1. Piękna jest!Jako laik nie zauważyłabym nawet ,że panna pochodzi z całkiem innej serii! :P

    dla mnie podobna jest nieco do..."Jordan", ale w wydaniu brunetki...FEE!Dobrze,że Demi nie ma takich wielkich balonów,hahahaha :)

    taki mały żarcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczna,daj kolejna lalke i ich coraz więcej żeby było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego wypoczynku:) Demi jest śliczna i ma teraz o wiele ładniejszą sukienkę niż w oryginale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z bliźniaczkami ok!!!
    Czekam z niecierpliwością na UFO ;)
    Co do urlopu to ciekaw jestem jak Rene poradzi sobie na łonie natury (włosy, szpilki, itp.)
    Zapewne o tym przekonam się za kilka dni w kolejny odcinku...tak?

    Pozdrawiam,
    BEES

    OdpowiedzUsuń
  5. Mold Lara świetnie komponuje się z ciemnymi włosami :)
    Bardzo artystycznie wyszło Ci to czarno-białe zdjęcie, lubię takie portrety :)
    Czekam na kolejne zaginione córki i kuzynki, a może i braci i kuzynów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To mnie zaskoczyłeś! Ani trochę nie spodziewałam się lalki z innej serii niż Basic ;) Ale Demi jest urocza, bardzo lubię headmold Lara/Ana.
    Wspaniałe masz bliźniaczki! :)

    Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, ze jak zobaczyłam jak ją nazwałeś trochę zaczeła mi się kojarzyć z pewna aktorką o takim imieniu ;p
    Fajny mieli pomysł z tą treską. Włosy lalki wyglądają na bujniejsze. przez treskę mam też wrażenie, ze jest wyższa od swojej bliźniaczki, co w lalkowym świecie rzadko się zdarza.

    Ps. Po powrocie ekipy z delegacji mam dla jednej z dziewczyn małą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odwiedziny i zostawienie po sobie śladu. :)
    Relacja z wyjazdu oczywiście po powrocie. ;)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne wprowadzenie nowej postaci w Gotowych;)
    Idea zasilania obsady też fajna, daje więcej możliwości niż same Basics;)
    Demi ma świetną buźkę, prawdę mówiąc bardziej podoba mi się taka aranżacja moldu Lary. Gabi jest taka delikatna, a drapieżniejszy makijaż "leży" jak ulał.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ją licytuję na allegro, mam nadzieję, że będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki