sobota, 10 grudnia 2011

odc. 48 Megan Silver - Basics - 07-002

Dzięki za odwiedziny i komentarze pod wczorajszym postem o Brendzie.
Uwzględniając wasze głosy, za "wysmarowaniem" dzisiejszego posta, przedstawiam:
Megan Silver - na pierwszy rzut oka niczym szczególnym się nie wyróżnia, jednak przy bliższym poznaniu, kryje w sobie kilka fajnych cech, które przedstawię poniżej.


Dossier
imię - Megan
nazwisko - Silver
data przybycia - 6 listopada 2011
rok produkcji - 2010
headmold - Derby / Aphrodite  2009
ciałko - Model Muse 2003-2008
seria - Basics #07-002
numer katalogowy - T5142-T7742
produkcja - MANE IN INDONESIA
oczy - fioletowe
włosy - koniak
znak zodiaku - Skorpion


Cechy Megan:
Może kojarzyć się z typem tajemniczej czarodziejki lub w negatywnym wydaniu – modliszki.
Namiętna i uwodzicielska, nieco mroczna.
Megan jest odważna, zgłębia tajemnice i porusza kwestie, których inni się obawiają. Jest wnikliwa, analityczna i nieustępliwa. Ma ogromną zdolność psychicznej regeneracji, dzięki której potrafi podnieść się po niepowodzeniach, które innych dawno by załamały. Kocha podróże i ciekawi ją cały świat.


Ubrana jest w białą bluzeczkę w serek.


Długie jasne jeansy, przeszywane pomarańczową nicią.


Model 7 - Używa headmoldu Aphrodite Barbie 2009 od niej pochodzi, główna nazwa formy.
Twarz Megan jest bardzo ciekawa z uwagi na fakt, że jest złączeniem, dwóch istniejących wcześniej moldów.
Górna cześć, zapożyczona jest od Mackie (1991) dolna część (czyli kształt warg) od Lara/Ana (1998).

Rysunek oka, delikatny i utrzymany z stonowanych barwach.
Ciekawe są jednak tęczówki, w rzadko spotykanym (u nowych lalek) fioletowym kolorze.


Powitaniem Megan zajęła się Brenda, prezentowana w poprzednim odcinku.
Wyzwoliła koleżankę z pudełka i pozostawiła na chwilę, przed moim obiektywem.


Nogi dzisiejszej gwiazdy są tak samo "szpagatowe" jak poprzedniczki.
Czyli bez problemów, może stanąć w szerokim rozkroku, lub elegancko w krzyżyk.


Buty, to białe klapeczki na wysokiej koturnie. Kolejne, które nie spadają ze stóp.



Włosy sięgające Megan do łopatek, są w kolorze koniaku, zaczesane gładko nad czołem.


Megan i Brenda - jakże inne typy urody sobą reprezentują.
To właśnie, bardzo lubię w serii Basics, różnorodność!


Jak już zdążyliście zauważyć, nie używam do zdjęć stojaków. Jakoś przeczy mi się to z ideą serialu.
Lalki mają żyć, więc stać też muszą jak żywe. :)
Owszem czasem zdarza mi się wykrzyczeć kilka sów na K, ale opłaca się. :)
Poza tym moje panny raczej współpracują. :D


Kolejna postać w przyszłym tygodniu. Jeszcze tylko dwójka i wielki finał całej dwunastki. :)

16 komentarzy:

  1. Może Megan nie podbiła tak mojego serca jak niektóre bohaterki serialu, za to bardzo podoba mi się kolor jej oczu. Mam sentyment do fioletowookich lalek ;)
    Jestem w podziwie, że tak fajnie umiesz określić kolory włosów. Ja bym ją nazwała po prostu blond, bo ogólnie odróżniam tylko 4 (blond, rude, brązowe i czarne).
    Ps. Już wyobrazam sobie Ciebie ustawiającego te lalunie do sesji bez stojaczków Podziw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo,piękne oczy i cudny kolor włosów!ciekawe cóż to za intrygi będą z jej udziałem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te fiołkowe oczęta Megan :)
    Także gratuluję cierpliwości co do ustawek dziewczyn przed obiektywem bez stojaczków.
    PS. Szkoda, że dzisiejszego odcinka nie sponsorowała literka " VV " :D

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podoba ta seria basic:) uwielbiam tę murzynkę w krótkich włosach:)
    mam taką propozycję - moe będziesz zamieszczał zdjęcia osób/postaci które są inspiracją dla imion barbie? widać, ze są podobne, ale nie wszyscy znają bohaterów, którzy są pierwowzorami dla twoich lalek.
    aha, no jeszcze pytanie - kiedy będzie jakaś akcja?:) na razie odcinki to samo przedstawienie bohaterów, ale myślę, ze jak na serial przystało powinny być jakieś awantury, perypetie i intrygi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry wszystkim. :)

    Jolu, wiem, że masz sentyment do fioletowookich lalek. Wiedziałem, że te oczy Ci się spodobają. ;)

    Urshula, oj będą, będą, już mam kilka planów.

    Bees, nie chciałem się powtarzać, ale z pewnością litera W, wyglądała by interesująco.

    aanuk, jeśli chodzi o pierwszą propozycję, owszem mogę się do tego ustosunkować. Zresztą miało to już miejsce w odcinku 44. Jednakże, jedni są wzorowani na postaciach inni są wymysłem mojej głowy.

    Kiedy będzie akcja? otóż, kilka było już latem i całkiem niedawno mały "przedsmak" w odcinku 41.
    Niestety liczny nabór nowej obsady, powoduje paraliż akcji, bo każdy z bohaterów musi mieć swoje pięć minut.
    Ale obecnie nie planuję nowych zakupów i po prezentacji ostatnich dwóch lalek, "serial" powinien nabrać życia, więc cierpliwości.

    Poza tym prowadzę też drugiego bloga:
    "lalka w pudełku", który też zajmuje mój czas.
    http://marsbarbie.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fryzura, naprawdę bardzo ciekawie uczesana, tak nie banalnie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog to świetna rozrywka i kopalnia wiedzy o lalkach Basics.
    Nie sądziłam, że ten mold jest mieszanką dwóch innych. :)
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna jest, coś mi te usta przypominały- fajnie, że tak obszernie opisujesz moldy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Megan (vel Amelia ;) rzeczywiście jest bardzo dziewczęca i urocza :) Coś czuję, że z tą buzią podbije jeszcze serce niejednego Kena... Ha, może to będzie Jacob? Byliby razem jak ogień i woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna wiedza na temat moldu tej lalki.
    Bardzo ciekawe są też nogi, które "rozchodzą" się na boki. Czy jeszcze jakieś inne lalki na model muse mają taki bajer? Bo powiem szczerze, że nie miałam pojęcia o takiej konstrukcji nóżek u tych lalek;)
    Dodam jeszcze, że ta pani jakoś mnie nie urzekła... W zasadzie nie wiem czemu, ale oczywiście nie umniejsza to jej wdzięku i tajemniczości jaką wokół niej zbudowałeś- dobry z niej psycholog. A! pasowały by jej okularki ;P
    A słowa na k często ratują z dziwnych sytuacji;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jak Amaret - nie wiedziałam, że są model muse z rozchylanymi nogami, mógłbyś trochę przybliżyć ten temat, tzn pokazać ją bez spodni? ;>

    A lalka ma piękne oczy i bardzo ciekawy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki wszystkim za odwiedziny i wyrażenie swojego zdania o Megan.

    Kate, wybacz, ale na chwilą obecną nie mam możliwości umieszczenia w poście lalki świecącej gołym tyłkiem.
    Może kiedyś zrobię odcinek "golizna" a jeśli jesteś bardzo niecierpliwa, polecam zakup takiej lalki. ;)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci możliwości zakupu w tak krótkim czasie takiej ilości lalek. ;) U mnie kolekcja rozrasta się bardzo powoli ze względu na ograniczenia finansowe.
    A w Megan podobają mi się te fioletowe oczy - fiolet to mój ulubiony kolor. I ten mold jest bardzo ciekawy - marzy mi się posiadanie Aphrodite Barbie która, jak wspomniałeś, miała pierwsza ten mold.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się buźka tej panny, to interesujący mold. Ma też piękny kolor włosów. Potrafisz niesamowicie ustaiwac lalki, chylę czoło, to na pewno nie łatwa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten mold. Mam siódemkę z serii mała czarna z pięknymi rudymi włosami i zielonymi oczami i to właśnie ona zapoczątkowała u mnie szaleństwo na punkcie Barnie Basics.
    Różnorodność lalek jest wspaniała i też mi się ogromnie podoba.
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  16. od niedawna tu zaglądam - i już dawno chciałam napisać- ale wg mnie Megan to idealna Bree Van de Kamp :) - ta z serialu oczywiście - a jestem fanką desperatek:P - a teraz też fanką Twojego serialu :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki