piątek, 25 listopada 2011

odc.44 Bree Van de Kamp - Basics 04-002

Witajcie moi drodzy. :)
Kolejną gotową na wszystko laseczką jest rudowłosa Bree. Ruda była jedną z tych panienek o której marzyłem już od momentu złapania bakcyla na serię Basics. Pasowała mi ona wyglądem na wcześniej już zaplanowaną postać, rudowłosej gospodyni domowej. Z wielką satysfakcją łapałem za pierwsze pudełko stojące na sklepowej półce by wreszcie u mnie zamieszkała.
No więc jest przed Wami Bree Van de Kamp. :)


Dossier
imię - Bree
nazwisko - Van de Kamp (tak jak napisane)
data przybycia - 6 listopada 2011
rok produkcji - 2010
headmold - Goddess 1998
ciałko - Model Muse 2003
seria - Basics #04 -002
numer katalogowy - T5142-T7747
oczy - szare
włosy - rude
znak zodiaku - Koziorożec


Ubrana jest w szary podkoszulek na cienkie ramiączka i ciemne, granatowe jeansy przeszywane szarą nitką.



Powitanie "nowej" to oczywiście lalkowy przywilej, ale któż inny mógłby to zrobić jak nie jej cztery najlepsze przyjaciółki. ?
Lynette, Susan, Gabi i Edie.
Pewnie nie jedno z Was orientuję się, że imiona tych dziewczyn pochodzą z amerykańskiego serialu Gotowe na Wszystko - Desperate Housewives
Bree była ostatnim brakującym ogniwem, bym posiadał "słynną piątkę" gospodyń domowych tego dziesięciolecia. :)
Oczywiście widzianych moją wyobraźnią, gdyż nie są to lalki wzorowane na tych postaciach. ;)

ZDJĘCIE PRAWDZIWEJ BREE - foto net


Bree wyzwolona z pudełka może Wam się zaprezentować w całej okazałości.
Jest naprawdę atrakcyjna, lodowate spojrzenie i usta w lekkim uśmiechu bardzo fajnie ze sobą współgrają.
Jest silną i charakterną babeczką o żelaznych zasadach, pedantyczną perfekcjonistką która nie znosi sprzeciwu.


Buty to czarne klapki na wysokim obcasie, bardzo starannie wykonane i nie spadają ze stóp. :)


Włosy mają kolor intensywnej rudości, rozpuszczone, jednakże zaczesane w mały kucyk na boku.


Rysunek oka jest bardzo delikatny, w kolorystyce bardzo podobny do wcześniej prezentowanej Sary.
Jasne błękitno-szare źrenice, gruba czarna kreska, delikatne rzęsy i miedziany cień nad powieką.
Usta w kolorze pudrowego różu.


Jej headmold Goddess (1998) znaczy bogini i przyznam, że nazwa jest dość trafiona z uwagi na fakt, że rysy są naprawdę majestatyczne.
Wyraz jej twarzy wyraża słowa "nigdy nie zgadniesz co teraz myślę".
Bree jest drugą lalką w moim zbiorze nosząca taki headmold, pierwszą z nich jest ciemnoskóra Alek.



Dziewczyny w komplecie, czyż nie wyglądają super?
Pewnie nie raz zrobią jakąś rozpierduchę, chociaż teraz grzecznie pozują do pierwszego grupowego zdjęcia.


Tu zdjęcie prawdziwych (foto net) Gotowych na Wszystko
od lewej: Bree, Edie, Susan, Gabrielle, Lynette.


Tu moje od lewej:
Gabrielle, Lynette, Bree, Susan i Edie. :)


Na koniec chciałem się pochwalić widokiem całej dwunastki Jeans 002. :)
Jest to pierwsza tak liczna seria uzbierana w całości i bardzo się cieszę z ich posiadania. :)


18 komentarzy:

  1. dla mnie trochę taka niajaka... tylko kolor włosów mnie poraża, lubie rude :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie oglądałam serialu Gotowe na wszystko i nie orientuję się która Twoja lalka jakim odpowiednikiem filmowej bohaterki jest. Może to kiedyś nadrobię by wiedzieć jakie cechy z serialu która otrzymała :)
    Bree zdecydowanie wyróżnia się z ich szeregów z tymi rudaśnymi włoskami, ale razem dziewczyny tworzą całkiem kolorową gromadkę ze względu na kolory włosków.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Dobrze dobrałeś lalunię do aktorki :) Podobna.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna z niej rudaska!ten mold faktycznie jest dostony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie oglądałam serialu, ale teraz coś stało się jasne- od samego początku miałeś taki plan? Jeżeli tak to podziwiam, że zdradziłeś go dopiero teraz i gratuluje pomysłu!
    Pozdrawiam:)

    PS. Ten mold rewelacyjnie prezentuje się w taki wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna! To już druga z tej serii, którą wpisuję na listę, pierwszą była Lynette :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ruda Goddess jest bardzo ładna.
    A Twoja jeansowa gromadka prezentuje się wspaniale.
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję posiadania całej serii. :) Ta ruda jest śliczna.
    Ja zdecydowałam się posiadać po jednej najładniejszej wg. mnie lalce z każdej serii Basics. Akurat obie są w Twojej obsadzie gotowych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra!
    5 serialowych sąsiadek z ulicy Wisteria Lane zebranych :)
    Brakuje Rene, ale pewnie pokażesz jeszcze inne sesje dziewczyn, może w podobnych strojach i pozach jak na zdjęciu promo...
    Co do samej Bree to fajny rudzielec ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny i wyrażanie swoich myśli w komentarzach. :)

    Amaret, zarys Gotowych zrobił się w mojej głowie już od pierwszej lalki z tej piątki, czyli od zakupu Lynette. :)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem co prawda aż takim rudzielcem, ale w cechach charakteru Bree (vel Laryssy ;)odnajduję cząstkę mojej koziorożcowej przekornej natury ;)
    Pięknie jej będzie w zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, gratulujĘ zebranIa całej serii :) Rudowłosa panna to jedna z moich ulubienic z Basics 2.0, jest po prostu perfekcyjna w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  13. To lalka, którą uwielbiam za kolor włosów! I chyba w końcu ją kupię :)

    12 wygląda razem imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolinko, też zauważyłem wasze podobieństwo. :)

    Jubiliee, dziękuję za gratulacje, powiem szczerze, że mam wielką satysfakcję z posiadania ich wszystkich.
    Co do rudej mamy takie samo zdanie.

    Kate, życzę byś chyba w końcu kupiła. :)
    Jeśli chodzi o zdjęcie 12 to z pewnością zrobię im bardziej imponującą sesję. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ruda jest świetna i nie tylko ze względu na kolor włosów. Mam tylko nadzieję, że w Twoich "gotowych" nie będzie jakiegoś morderstwa;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To i tak nie zmienia faktu, że pomysł mistrzowski, genialnie dopełniający zamysł tego bloga.
    Już się nie mogę doczekać świeżego odcinka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Goddess! To już wiem, czemu mi się tak spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta seria jest boska! strasnie podobają mi się twarze tych lalek - są zupełnie wyjątkowe:) super wymyśliłeś ten podział na seriale;) dodaję twojego bloga do siebie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki