poniedziałek, 11 marca 2013

odc.103 RuPaul - 99% Plastic 1% Woman

Nareszcie jest! 
Pierwsza w całej mojej kolekcji lalka nie firmy Mattel, a Integrity Toys. Swoją obecnością spełniła moje marzenie o ciemnoskórej lalce z jasnymi blond włosami. Przedstawia nietuzinkową kobiecą postać w którą wciela się od wielu lat RuPaul Andre Charles, znany bardziej jako RuPaul urodzony 17 listopada 1960 r. w San Diego w stanie Kalifornia, USA – amerykański aktor, drag queen, model, wokalista, autor tekstów do utworów, blogger. Lalka to przerysowana, super drapieżna, seksowna kobietka, murzynka z platyną na głowie. Po wielu dniach oczekiwań dotarła i przedstawi dziś swoje oblicze. :)

Przybyła do mnie NRFB, ale jej stan długo taki nie pozostał (mowa o minutach). 

Dossier
pseudonim - RuPaul
imię - Ru, Ruru, Paula
nazwisko -  Charles
data przybycia do mnie - 11 marca 2013 (tak dziś ;-))
seria -  "Red Hot" Doll-Style 70002  -  Limited Edition 5000
rok produkcji - 2005
kraj produkcji - Made in China
numer katalogowy - 70002
headmold - RuPaul 2005
ręce - PTS zgięte w 90 stopni
ciało - IT
Hair Color: Glamour Puss Blond
Eye Makeup: Chocolatini
Lipstick: Lava Red
znak zodiaku: Skorpion





Stylizacja prawdziwej Ru. 


Ru i jego przemiana.


Piosenka, która doskonale odzwierciedla klimat Ru.


Inne wydania RuPaul Dolls.




Wieko się otwiera i .... tylko patrzeć, patrzeć i podziwiać.






Na fotce promocyjnej Ru ma zgięte nogi, ale niestety to tylko zdjęcie w realu nie zginają się, ale takiej jak ona można to wybaczyć.





Ru: No to jestem - mówcie mi Królowo! Mam piękne kocie, zielone oczy ozdobione masą cieni i kresek. Usta czerwone dodatkowo obrysowane konturówką, które pięknie uwydatniają moje białe zęby.


Ru: Moje gładkie i miłe w dotyku włosy są tlenione na najpiękniejszy odcień blondu jaki tylko istnieje w palecie barw fryzjerskich. 


Ru: Czy naprawdę muszę wspominać, że mam czym oddychać i to wcale nie jest zasługa gorsetu. 



Ru: Co ja jeszcze chciałam powiedzieć, aha jestem artykułowana pod biustem, co może kiedyś pokażę. 


Ru: Mój jaskrawo czerwony, seksowny gorset idealnie podkreśla talię osy.


Ru: Paznokcie pomalowane na czerwono, lśnią jak żywe i zdobią moje długie paluszki.


Ru: Gorset zapinany jest na haftki.


Ru: Butów możecie mi tylko zazdrościć.




Ru: Podsumowując - jestem zajebistą laską i nic tego faktu nie zmieni. Muszę jeszcze dodać, że jestem również bardzo sympatyczna i oczywiście skromna. 



Wszystkie moje czekoladki.
od lewej: Nadia, Latoya, Rene, Ru, Alek, Nicole, Monique.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki