sobota, 22 października 2011

odc.34 Summer Top - Top Model

Witajcie w sobotę.
Korzystając w wolnego dnia, porwałem się z aparatem na kolejną (trzecią) panienkę z ostatnio nabytej paczki "bez pudełkowych".
Przybyła do mnie już jakiś czas temu, więc wypada bym ją w końcu przedstawił.
Rudowłosa przepiękna Summer z serii Top Model zagościła w mojej ekipie jako szczęśliwa trzynastka. :)


Tak laleczka prezentowała się na zdjęciach promocyjnych.
Niestety z oryginalnych ubranek ma tylko zielony kostium kąpielowy i szpilki.


Dossier
imię - Summer
nazwisko - Top
data przybycia do mnie - 10 października 2011
rok produkcji - 2007
headmold - Steffie 1971
ciałko - MM 2003
ręce - lewa prosta, prawa zgięta w 90 stopni
seria - Top Model
oczy - szaro zielone
usta - jasno różowe
włosy - jasno rude
znak zodiaku - Waga

Moja Summer jednak nie narzeka, dostała piękną zieloną sukienkę (Galeria Barbie) z małych cekinów.
Wygląda w niej bardzo szykownie.


Ciemny kolor paznokci, to taki mały znak rozpoznawczy dziewczyn z Top Model.


Zielone szpilki, to właśnie one przybyły do mnie razem z Summer.
Niestety wykonane z miękkiego plastiku, przez co obcas wygina się jak by był nagrzany od świeżego asfaltu. :) ;)


Ruda ma cudowną buźkę, opartą na headmoldzie Steffie (1971) który z każdą nowo nabytą lalką lubię coraz bardziej.
Oczy utrzymane są w bardzo spokojnych barwach, zieleni, brązu i szarości. Do tego duża liczba rzęs.
Usta w charakterystycznym dla moldu Steffie dzióbku. Rysunek ust jest dość łagodny, szminka w delikatnym perłowym różu.


Najbardziej jednak urzekły mnie włosy Summer a właściwie ich kolor.
Bardzo jasny wręcz pomarańczowy rudy!
Gdy się bardziej im przyglądam, dopatruję się nawet cieniutkich blond pasemek.


Fryzura uczesana w koński ogon, zaczesane pasmo włosów przy linii czoła lekko je zakrywa.
Do tego Sammer ma wypuszczone dwa pejsy, pokręcone w spiralki.



Do pięknej cekinowej sukienki laska dostała białe boa, które niczym wiśnia na torcie dopełniła jej stylowy  image.



Tu Summer ze swoją koleżanką Steffie. Obie na tej samej buźce a tak różne.


Oraz z rodzimą Top Model (Teresą) Demi.


Rano podczas robienia sesji była gęsta mgła.
Summer postanowiła wykorzystać ten widok i pozować przy barierce mojego balkonu.


Summer jest przedostatnią dziewczyną jaką udało mi się upolować pewnej zbiorowej aukcji internetowej.
Kolejna bohaterka przedstawiona zostanie w przyszłym tygodniu.

15 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta Ruda !!!
    Superanckie zdjęcia robisz. Poprzedni wpis jest bardzo stylowy, trochę nostalgiczna złota jesień...
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  2. no kolorki ładne, choć akurat w tym wydaniu mnie nie urzekło nic oprócz koloru włosów i sukienki, trochę wygląda jakbny mówiłą " jestem najpiekniejsza" ... ale ważne że ty ją lubisz;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest faktycznie śliczna. Ma piękne te loczki no i kolor ust mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem naj, naj, naj... jedyna w swoim rodzaju, mam oryginalny kolor włosów, prześliczną sukienkę i cudne boa... mam też w głębokim poważaniu to co inni o mnie myślą.. To tyle... ;-)

    P.S. Kolejny fajny wpis i fotki.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, te rudzielce mają w sobie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TO chyba najładniejsze wydanie Summer :) Ma bardzo ładny makijaż, a w tej sukience wygląda bardzo elegancko. Oj, widzę że przegapiłam wpis o Demi, zaraz to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i ślad. :)
    Ja z mojej Summer cieszę się bardzo mocno, to mój pierwszy rudzielec w ekipie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację , widać wyrażnie, jak w obrębie tego samego moldu za pomocą innego koloru mejkapu i włosów można uzyskać zupełnie nieoczekiwany efekt. Ona naprawdę jest piękna jak lato nasycone promiennym kolorytem. Piękna, a sukienka jeszcze podkreśla tę słoneczną urodę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Summer jest śliczna! I patrząc na obie lalki z headmoldem Steffie wybrałabym właśnie ją! Ale to wszystko przez moją słabość do rudzielców... - uwielbiam taki kolor włosów :)
    Gratuluję nowej bohaterki i z niecierpliwością czekam na kolejną lalkę z paczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja moją Summer kupiłam bardziej dla kompletu ciuszków niż dla niej samej, ale jak do mnie przybyła to już nie byłam w stanie się z nią rozstać. Twoja w błyszczącej sukni wygląda jeszcze piękniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Ps. Zapoomniałąm napisać, ze Twoja Summer ma taki sam znak zodiaku co ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pięknie ta Rudaska :) i ten zielony kolorek kiecki -miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze pragnęłam mieć tą Summer... Super nabytek.
    Zazdroszczę Ci jej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Leń jestem, więc mimo długiego nie komentowania piszę pod najnowszym-chociaż zapewniam, że wszystkie wcześniejsze przeczytane;) Ekipa rośnie w siłę co sprawia niezmierną frajdę zarówno Tobie jak i podglądaczom ich przygód. Summer strasznie mi się podobała od dawna i coraz bardziej się utwierdzam, że warto ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Mark :) Uwielbiam Twój Blog!!! Sama jestem kolekcjonerką Barbie Basic, a jak nie trudno zauważyc moją ukochaną Lalka jest Steffie :) Czyli Stefcia Ciągutka ( bez skojarzen proszę) Pozdrawiam Ciebie i Wszystkich Zakręconych :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki