piątek, 11 listopada 2011

odc.39 Jacob Black - The Twilight Saga

Witajcie w 39 odcinku cyklu Gotowi na Wszystko.
Miałem pisać w poniedziałek, ale w tym "serialu" na chwilę obecną systematyczność się nie sprawdza.
Zbyt wiele się dzieję, zbyt dużo nowości, dlatego też wpis dziś. :)

Pewnie niektórzy z Was będą zdziwieni, że zamiast kogoś z serii Jeans 002 ja opisuje Jacoba. Jacob co prawda jest lalką kolekcjonerską i pochodzi z serii Zmierzch, ale u mnie w pudle na stałe nie zostanie! Ja do tego filmu zacięcia nie mam, więc bez żadnego problemu postanowiłem, że ten pan zasili męską społeczność mojej ekipy. Drżyj Ridge, nadchodzi Jacob, który z pewnością zawróci w głowie nie jednej dziewczynie.

Jacob przybył do mnie w stanie NRFB.
Stał sobie w samych gatkach przy tekturowym drzewie, od taka leśna sceneria. :)
Lubię gdy każdy z moich bohaterów ma swoje pudełko do którego może wrócić po zdjęciach.


Tył pudła przedstawia postać aktora, który wcielał się w daną postać.
Hedmold jest wzorowany właśnie na jego rysach.



Dossier
imię - Jackob
nazwisko - Black
data przybycia do mnie - 8 listopada 2011
rok produkcji - 2009
headmold - własny 2009
ciałko - męskie MM 2009
ręce - obie proste rozchylane na boki
seria - The Twilight Saga
numer katalogowy - R9909
oczy - brązowe
włosy - czarne
znak zodiaku - Rak


Facet szybko wyskoczył ze swojego "lasu" by stanąć przed obiektywem i zaprezentować się Wam.


Dziara - coś tam ona znaczyła w tym filmie, ale nie jestem w temacie. :)
Od siebie mogę dodać tylko tyle, że koleś wygląda z nią dość egzotycznie.


Na stopach facecik ma buty, coś jakby trampki, albo płytkie adidasy.
Kształt i detale mimo, że odlane w gumie, wyglądają bardzo fajnie.


Jeansowe szory - to jedyna garderoba jaką posiada mój nowy bohater.
Ale jedno trzeba przyznać, idealnie się wstrzelił w serię jeans 002. :)


Brunet, bardzo ciemny brunet, z bujną lecz misternie ułożoną fryzurą - to pierwsza cecha Jacoba.
Oczy w kolorze brązowym z mocno zarysowanymi brwiami. Usta pełne i na szczęście bez szminki. :)


Moja "miłość" mówi, że ten facet ma kurwiki w oczach! Więc chyba tak jest. :)



Jacob, jest gotów by wejść w serial z wielką parą i łamać plastikowe serduszka swoim koleżankom.


Tess została wydelegowana by powitać nową osobę i dziewczynka raczej nie żałuje, sądząc po jej wzroku.
Jak myślicie? Czy oni będą razem?
Podobno Jacob szeptał coś na ucho Tess, że zakochał się od pierwszego wejrzenia, ale czy to prawda?


Wszystkiego dowiecie się wkrótce. :)

20 komentarzy:

  1. Dziara powinna być indiańska - ale czy tak jest? kto to tam wie... ;)
    Intrygujący mold, ciałko model muse i jeansowe szorty - bez wątpienia to był dobry wybór, Marku :)
    PS. Z Tess są rzeczywiście piękną parą, więc może coś z tego będzie :) Mój Jacob niestety woli brunetki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja go nie lubie, ani jako aktora ani lalka mi sie nie podoba... fu ;p
    nawet zmierzuch nie oglądałem i nie bd oglądał..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt Jacob jest indianinem, a do tego zamieniającym się w wilka (przynajmniej ten książkowy, jaki będzie u Ciebie zobaczymy :) )
    Jak dla mnie lalka zdecydowanie bardziej udana od pierwowzoru. Niech Tess ma się na baczności i pilnuje tego przystojniaczka :)

    Ps. Dla takich butów warto nabyć takiego półnagiego lovelaska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ma te kurwiki, ma;) A tatuaż jest przedstawieniem dwóch wyjących do księżyca wilków- taki pseudo indiański tribal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam ani jednej części Zmierzchu więc dla mnie to taki sympatyczny chłopak z plaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh...masz Jacoba z tej serii co ja, tzn. z odwróconym tatuażem ;)

    http://loreen-pl.blogspot.com/2011/01/edward-jacob-w-porownaniu.html

    Fajny z niego facet !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacob jest super. Też go mam i od razu był wypakowany chociaż ja jestem zmierzchowa. Twój tak jak mój i Loreen, ma odwrócony tatuaż. O tatuażu jest na naszym forum dość sporo, jakby Cie interesowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaale ciacho!! dryż Ridge,masz konkurenta i to poważnego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój też ma odwrócony tatuaż :) Pewnie wszyscy są z jednego wilczego miotu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie moi drodzy :)
    Widzę, że dyskusja o dziarze jegomościa na topie.
    Cztery osoby mają odwróconą dziarę, a może wszystkie Jacoby tak mają?
    Pozdrowienia dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacob nie poleciałby na taką blondynę! :D

    Ja się zdziwiłam, że taki lalek trafił do Twojej zgrai. Czy tu też będzie nastolatkiem? Ciekawa jestem, jak przedstawisz jego postać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna para :-) Bardzo do siebie pasują.
    Jacob zdecydowanie jest wart grzechu - i jako lalka i jako aktor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacob to chyba ostatnia lalka, której spoedziewłabym się w Twojej gromadce ;) Czy to znaczy, że na Edwarda też się skusisz? ;>

    Fajnie jednak, że przełamujesz ten babiniec - Ridge będzie miał konkurencję!
    Jacob wolał brunetki :) A co do jego tatuażu - z tego co mi wiadomo wydano później wersję poprawioną z odwórconym motywem (ten tutaj jest do góry nogami)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny chłopina, podobają mi się jego oczyska, takie przenikliwe spojrzenie. Facet przyda się dla równowagi w basicowym kurniku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow Jacoba to sama bym chciała mieć:) Świetna lalka nie ma to tamto...

    OdpowiedzUsuń
  16. ZAWSZE BĘDZIESZ ZASKAKIWAŁ!! ;)
    JACOB TO ŚWIETNY WYBÓR, JA AKURAT JESTEM WIELKIM FANEM SERII :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja miłość ma rację, ha, ha :) Fajny z niego chłopina!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że go kupiłeś, bo jest świetny.
    Mam nadzieję, że będziesz zamieszczać wpisy częściej, niż raz na tydzień, bo masz tylu nowych bohaterów do opisania i nową love story...
    Pozdrawiam
    Imogen

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki będzie Jacob?
    Czy woli brunetki czy blondynki?
    Czy jest nastolatkiem, czy 30 latkiem?
    Dowiecie się z kolejnych odcinków. :)

    Zapraszam i dziękuję wszystkim za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie ta postać to delikatny paradoks.
    Z jednej strony powinien sprawiać wrażenie bardzo męskiego (ze względu na budowę ciała), z drugiej- kiedy przyglądnąć się jego buźce- jest taki bardzo delikatny.
    Ridge chyba nie ma się czego obawiać;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki