poniedziałek, 21 maja 2012

odc. 72 Janet Angel - Basics 05-001

Dziś mija dokładnie tydzień, od kiedy zamieszkała u mnie wyczekiwana lalka z serii Basics.
Jest dla mnie szczególnie ważna z powodu bardzo dużego podobieństwa do bliskiej mi osoby. 
Dzięki udanym interesom z Amaret (POLECAM!) Basics 001 -05 jest moja. Dziękuję Moniko. :)

Dossier
imię - Janet
nazwisko - Angel
data przybycia do mnie - 14 maja 2012
rok produkcji - 2009
headmold - Kayla/Lea 2000
ciałko - Model Muse 2003
ręce - prawa zgięta 90 stopni, lewa prosta
seria - Basics 001 - 05 Black Label
numer katalogowy - R9920 R9923
oczy - piwne
usta - ciemno czerwone
włosy - głęboka czerń
znak zodiaku - Rak
Poszerzam Dossier o informacje z cyklu jej podróży z USA. Robię to na pamiątkę, gdyż takie szczegóły z czasem mogą ulec zapomnieniu. 
Status zamówienia:
2012-04-30 Dziękujemy za zakup, Twoje zamówienie zostało przyjęte.
2012-05-01 Wpłata otrzymana.
2012-05-04 Zamówienie wysłane. 
2012-05-07 Tranzyt USA (Chicago, IL)
2012-05-11 Przesyłka dojechała do Polski i została przekazana do dostawy pocztą priorytetową. 
2012-05-11 Przesyłka przetworzona przez urząd pocztowy: UP Stare Babice
(skopiowane ze statusu sklepu internetowego). 

2012-05-14 Warszawa. Doręczenie przez listonosza. 
Trochę się bałem, że gdzieś "zabaluje", ale na szczęście nic takiego się nie stało. Doszła cała, zdrowa i w stanie idealnym. :)



Zanim jednak napiszę coś więcej o mojej Janet, krótka relacja z pożegnania Curly, która poleciała do Amaret. 
Nadia i Sara (odpowiednik Curly), robią koleżance wyprawkę.

Nadia: Dołożymy ci ten stojak, Amaret szyje ręcznie więc przyda jej się coś takiego.
Sara: Dobry pomysł zwłaszcza, że Ty przywiozłaś tyle rzeczy które ona szyła, wkładamy!
Curly: Dzięki dziewczyny. Tylko owińcie go czymś, by nie uszkodził mi fryzury.

Jak zapewne wiecie Curly jest już w Szwecji. 


Wracając do mojej piękności, to chyba nie muszę specjalnie jej zachwalać. Jest jedną z najładniejszych dziewczyn w całej serii 001. Ubrana w czarną, ołówkową sukienkę z dekoltem na biuście. Kilka fotek jeszcze w pudełku, gdzie możemy przyjrzeć się takim detalom jak, rodzaj butów (spadające klapeczki) czy kolor paznokci.




Sesja poza pudełkiem:
Janet jest bardzo fotogeniczna, moim zdaniem robi różne miny w zależności od ustawienia głowy.

Główne zalety:
Janet ma wielką wyobraźnię i nieomylny instynkt prowadzący ją do celu, choć często działa nie wprost. Potrafi wyczuwać myśli innych i reagować na nie. Jest zdolna do przeżywania najgłębszych uczuć. Bardzo spontaniczna. 
Główne wady:
Bywa nieśmiała i lękliwa. Bardzo podatna na zmianę nastrojów, może sprawiać wrażenie kapryśnej i nieprzewidywalnej.
Jako kobieta:
Jest czuła, romantyczna i delikatna. Czasem typ kobiety-dziecka.


Trzeba przyznać, że ma wielką klasę.




Intensywnie czarne włosy uczesane są w kucyk. Jednakże na uwagę zasługuje sposób w jaki włosy są ułożone przy nasadzie. Jedna część zaczesana na bok, druga do góry, kuc owinięty kosmykiem włosów. Podobną fryzurkę ma Silka Debut. :) 



Rysunek oka i makijaż są bardzo eleganckie. Mimo dość ciemnego cienia Janet nie robi wrażenia przemalowanej. Tęczówki są koloru piwnego, całość oka ozdabia gruba, czarna kreska wychodząca poza linię, do tego liczne rzęsy. Brwi są cieniowane, od jasnego do ciemnego brązu. Usta pomalowane ciemną, wiśniową szminką, która podkreśla jej wydatne usta. Wydają się być jak żywe.



Janet jest ósmą z dwunastki lalek z serii 001.


Mała sesja balkonowa. To pierwsze zdjęcia Janet poza domem.



Patrząc na nią z profilu ma się wrażenie, że odpływa gdzieś myślami....


Oczywiście Janet stała się lalką tygodnia i prawie tyle czasu spędziła na komodzie w salonie.


Sama będąc nowością w kolekcji lalek, prezentuje inną nowość w innym moim zbiorze. :)
7 (przedostatni) sezon Gotowych na Wszystko. :)


Jednakże jej miejscem docelowym stała się VIP-półka.  
W przyszłości, po zakupie witryny dla "Gotowych", mam w planach stworzenie dla niej pokoju (dioramy).

Jutro zapraszam na bonusowy odcinek, w którym Janet wybrała się w dalszy plener. :)



21 komentarzy:

  1. Kawał drogi przebyła, by dotrzeć do Ciebie Janetka :) Ale widać było jej bardzo śpieszno, skoro zza oceanu przyjechała w zaledwie 2 tygodnie :D
    Ona potrafi zachwycić urodą, a na żywo jest jeszcze piękniejsza. Ach te czerwoniaste usteczka i ciemne włoski :)
    Z wielką niecierpliwością czekam na zdjęcia plenerowe XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze się złożyło- dziś mam dzień wolny i prawie na premierę się załapałam;)

    Janet Angel- pięknie;)

    Ciesze się prze-ogromnie, że Ona trafiła do Twojej gromadki. A mnie nie ma co dziękować- to chętnie oddana przysługa na której też skorzystałam dostając Curly;)

    Ps. Dobrze, że nie widziałeś częstotliwości odświeżania strony zanim pojawił się ten wpis;P

    Pozdrowienia ze słonecznego Sztokholmu:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nowej lalki w Twojej zachwycajacej kolekcji. Janet jest piekna!!!!
    Czy to, ze przebyla tak dluga droge oznacza, ze w Polsce jest nie do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, to jedna z tych lalek, której zakup w Polsce jest raczej fantazją. Nawet w partiach wydawanych na sklepy Smyk-a, była niewidoczna (przynajmniej dla mnie). Oczywiście mną targały jeszcze inne powody o których wiedzą tylko nieliczni. ;)

      Usuń
  4. I love this doll!!!! One of my favourites ever. See what I have done with her on my blog. You might just enjoy it. http://daniel-s-world.blogspot.com/search/label/Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your Photography. Very nice blog. I enjoy seeing your creativity.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Janet, jesteś piękna, twoja obecność w tej kolekcji to jak wisienka na torcie.
    Marku jesteś jedną z nielicznych osób, które regularnie podglądam (już nie wspomnę o pisaniu komentarzy). Uwielbiam tu zaglądać bo wiem, że za każdym razem na obu blogach spotka mnie uczta dla oka, zabawny a czasem przejmujący tekst, przeogromna wiedza i zaangażowanie. Brawo Mark potrafisz sprawić, ze na Twoje lalki patrzy się jakoś głębiej.

    PS. Też już kupiłem sobie ten sezon. Szkoda, że serial już się skończył. Mam jednak nadzieję, że Twój będzie trwał latami. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to jedna z najpiękniejszych lalek w tej serii basiców.. I naprawdę jest bardzo fotogeniczna. Gratuluje rozszerzenia obsady.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Gratuluję :D jest naprawdę piękna, choć mój chłopak najpierw w niej zakochany-teraz stwierdził że ma wredne spojrzenie :P ale tym razem go nie posłucham, i nazbieram na nią jako parę dla Samuraja :D Pozazdrościć
    a świadomość że ma się lalkę, która specjalnie dla nas przeleciała przez ocean jest niezwykła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ta lalka ma czasami trochę wredne spojrzenie – zależy to od jej humoru. Ale to absolutnie nie przeszkadza, dzięki temu jej posiadanie dodaje kolekcji trochę pazura.
      Ja jestem moją zachwycona zwłaszcza w parze z Japończykiem. Tobie też na pewno się spodoba.

      Usuń
  9. Witaj Janet!

    Z charakteru do mnie trochę podobna, tylko ja nie jestem nieśmiała.
    Ta lalka jest piękna, bije z niej klasa i elegancja, ale sprawia wrażenie zimnej i nieprzystępnej. Co nie odbiera jej magnetycznego uroku...

    OdpowiedzUsuń
  10. No super się prezentuje na tle pozostałej gromadki w małej czarnej. Gratuluję nowego nabytku.
    Mam wrażenie, że Twoja lalka ma trochę inną minę niż moja, którą niedawno komentowałeś, a w każdym razie inaczej się prezentuje na zdjęciach.
    Bardzo się cieszę, że dołączyła jako kolejna Gotowa i nie mogę się doczekać jej własnego pokoiku, ja też mam podobne plany dla mojej japońskiej pary, tylko kiedy to będzie…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównałem sobie obie nasze panny i faktycznie Twoja ma bardziej srogie spojrzenie. Może to sprawka tego lekko przymkniętego oka?
      Też bardzo się ciesze, że mam ją już w obsadzie, teraz zaczynam rozglądać się za tym chłopem. :)

      Usuń
  11. Zdecydowanie ma "to coś", choć do mnie nie przemawia na tyle, żebym pałała rządzą jej posiadania. Osobiście preferuję jej "wersję" z kolekcji 002. :)
    Z ciekawości, masz zamiar skompletować kiedyś wszystkie kolekcje Basics? Bo widzę, że teraz przybywa panien 001. Może już pisałeś o tym, jeśli tak, to mi umknęło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: congratulations on your new Barbie. I have the same Barbie Basic and she has a beautiful hair. I really like your photos with the other Barbies in your collection. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie jej wyrazisty makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za każdym razem, gdy odwiedzam Smyka, mam nadzieję, że ona tam będzie. Ale chyba nigdy się nie doczekam ;)
    Uważam, że ta lalka jest jedną z piękniejszych z serii 001. Gratuluję udanej wymiany!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna lalka. Gratuluję transakcji wiązanej. Często takich dokonuję, to najlepsza forma, aby zdobyć wymarzoną lalkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałeś rację... jest rzeczywiście przepiękna. Piękne włosy i usta. Bardzo mi się podoba, tym bardziej że Janet jest WYJĄTKOWA.
    Janet Angel - idealnie... Idealna Lalka!
    I nie widzę dla Niej innego miejsca jak VIP-półka :)
    Pozdrowienia ze słonecznej Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i zostawienie śladu.
    Widzę, że większość z Was zgodna jest z faktem, że Janet jest olśniewająca. :)
    Dla mnie jej obecność w kolekcji to podwójna radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna lalka. Ma piękne włosy i mold Lea/Kayla bardzo przypadł mi do gustu.
    Też o niej myślałam jak polowałam na przedstawicielkę pierwszej serii Basics, ale niestety nie była ona nigdzie dostępna.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki