sobota, 8 października 2011

odc. 29 Dzieła zebrane 3

Dzieła zebrane cz 3 - Czyli post o wszystkim i o niczym. :)

Ostatni wysyp lalkowych "opowieści" sprawił, że mam przesyt tej formy prezentowania zdjęć. Wyłamuje się z łańcuszka i zmieniam formę wpisu. :)

Dziś postanowiłem przedstawić dzieła zebrane. Zdjęcia robione bez żadnego celu "wydziergania" z nich kolejnej opowiastki. Uważam, że są fajne i szkoda mi było pozwolić by zestarzały się na dysku mojego kompa.

Zacznę od przedstawienia "artystycznych" zdjęć pod tytułem Dziewczyny bez koloru.
Barbie, Mila i Tess.


Kawa i Mleko - czyli Alek i Mila. Bardzo mi się podoba ten kontrast między nimi.


Rene, Lynette i Nicole.


Kolejną partią zdjęć jest relacja z wycieczki dwóch dziewczyn do mojej pracy. W planach był plener, niestety nic z niego nie wyszło. Za to możecie popatrzeć jak fajnie ubrane były wtedy Edie i Gabi.


Piękne loki Edie i tył kurteczki, którego nie mieliście okazji widzieć. Bardzo mi się podoba to obszycie na dole.


W taki sposób transportuję moje panienki. Folia zabezpiecza je przed uszkodzeniami i farbowaniem nosów na czarno. :)


Plener nie wypalił (z przyczyn braku czasu) ale wycieczka autkiem była. :)



Kolejna fotka przedstawia Edie i Milę jako hostessy zachęcające do degustacji Tequili.
Do dziś pamiętam tego kaca. :)


Grupowa fotka "Łazienkowiczów" zrobiona w domu. Zapomniałem jej dołączyć do odcinka.


Te zdjęcia dotyczą podziału paczki na kolory włosów ha ha ha. Blondynki, szatynki i czarni.
Wszyscy skąpani blaskiem wschodu słońca. :)




Tak na zakończenie dodam, że dziś dokonałem kolejnych zakupów, więc ekipa Gotowych się powiększy. :) :) :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taka forma wpisu :) Powiem Ci, że niektóre z tych zdjęć same w sobie są taką krótką fotostory :)
    Mi też się podoba obszycie kurteczki Edie :)
    No i ciekawi mnie jakie charaktery będą miały nowe bohaterki serialu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są te zdjęcia a szczególnie podobają mi się te czarno białe. Ja jutro zabieram ze strychu swoje lalki i też będę cykała im foty:) No i oczywiście trochę je przerobie. A Ty swoje też przerabiasz? Jak będziesz miał jakieś na sprzedaż to informuj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by tu powiedzieć... Notka wspaniała, NAJLEPSZA ze wszystkich. Z jednej strony sentymentalnie, z drugiej radośnie. Zdjęcia leżakujące na dysku komputera to marnotractwo, zwłaszcza jeżeli to są takie fotki ja te z postu.
    Podsumowując- super post.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, bardzo jestem ciekawa nowego nabytku! (Nabytków?). W dalszym ciągu mam nadzieję, że to będzie Kira :) Piękne te artystyczne zdjęcia ;)
    Ja wolę swoich dziewczyn nie zabierać na zajęcia, na studiach mam taki babiniec, że biedne Tonnerki/Indianki jak nic zostałyby zamęczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne częsciowe podsumowanie :)) Ciekawe co za członkowie dojdą do zespołu ?:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjątka :) ja jakoś ostatnio nie mam czasu i weny do moich panienek...to chyba ta jesienna "niemoc" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie one sa piekne i Rich :) no pokazuj Marku kolejny zakup :) i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te zdjęcia! Najbardziej podobają mi się te czarno-białe :)
    Ciekawe któż nowy dołączy do ekipy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wszystkim za miłe słowa. :)
    Cierpliwości już w przyszłym tygodniu kogoś przedstawię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obojętne czy jest opowieść, czy bez narracji same zdjęcia, zawsze z zainteresowaniem oglądam to jak przedstawiasz lalki. Masz niesamowicie zadbane stadko. Pozatym sama nie wiem, które zdjęcie podoba mi się najbardziej, ciężko wybrać naprawdę, bo każde jest świetne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki