czwartek, 18 sierpnia 2011

odc.7 Golizna - Odcinek tylko dla pełnoletnich widzów!

Ale ten czas leci, dzień za dniem tydzień za tygodniem.. wszystko się zmienia a zostają tylko wspomnienia.
Z uwagi na to, że mam naprawdę sporo nadmorskiego materiału postanowiłem skorzystać z "wolnego" wieczoru i napisać kolejny odcinek przygód postrzelonych Basics.
Czy aby taka częstotliwość odcinków Was nie nudzi?

14 czerwca 2011
Kolejny ciepły i słoneczny dzień zachęcił dziewczyny do spaceru na plażę :)



Od kwatery do morza dzieliła nas dosłownie krótka ścieżka w lesie. Mila postanowiła pokazać Wam jak bardzo urokliwa jest ta droga. W tle widać moich niektórych towarzyszy podróży.


Znów tu jesteśmy, co takiego jest w tym miejscu, że tak trudno jest się nim znudzić?
Ciągle mało mało mało  :). W poprzednim odcinku dziewczyny znalazły wielki korzeń, od tego dnia było to ich ulubione miejsce na plaży.



Nie mogłem się powstrzymać od kolejnych fotek, na których laski pozują wszystkie razem. Grupowe zdjęcia wg mnie mają zawsze swój niepowtarzalny klimat. Zwłaszcza przy tak różnorodnej urodzie modelek. Każda z nich piękna a razem tworzą bardzo egzotyczny koktajl.



Tess oddzieliła się od grupy i poszła spacerować brzegiem morza. Ostre słońce, mokre stopy szum fal..... brzmi prawie jak z Romansu Harlequin-a.


Rozgrzana słońcem Tess położyła się na mokrym piasku, czując przyjemny chłód :)


Sielanka nie trwała długo, przyszła fala i ostudziła rozgrzaną Tess i jej romantyczny nastrój...


Wyszła na brzeg i usiadła na pieńku.
Tess - brrr zimno, mokre ubranie jest trochę za chłodne i jeszcze się przeziębię.


Tess szybko temu zaradziła, stwierdziła, że plaża jest na tyle pusta że śmiało może się rozebrać i wysuszyć ubranie. W pobliżu nie było żadnego plastikowego kolesia, a fotograf jest jak lekarz i nie ma co się wstydzić.
Inne dziewczyny zwłaszcza Alek (która jak już wiecie lubi nagość) poszły w jej ślady.

UWAGA FOTY DLA DOROSŁYCH WIDZÓW :) 



Alek poprosiła mnie o kilka solowych zdjęć. Muszę przyznać, że ta panna jest do takich fotek stworzona. Jej  headmold goddess (1998) oznacza bogini i wszystko się jak najbardziej zgadza.
Popatrzcie na nią :)




18 komentarzy:

  1. W logo bloga koniecznie musisz dać znaczek od 18 lat. To przyciągnie szerszą publiczność ;p Naga Alek wygląda naprawdę bardzo sexy leżąc w gorącym piasku.
    A Tess życzę by jak najszybciej znalazła druga połówkę to może nie będą ją zalewać morskie bałwany ;D (ale humor przez to mi się poprawił)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie noo...to nie materiał dla dzieci,o nie nie! koniecznie dawaj "od lat 18tu" !Tess jest moja ulubienicą, ale Alek to rasowa modelka!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie ani troche nie znudziły twoje opowiesci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dziewczyny świetnie pozują. Ostatnie zdjęcie chyba podoba mi się najbardziej. Pięknie ustawiasz lalki przed obiektywem. I to porównanie fotografa do lekarza bezbłędne:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Częstotliwość jest jak najbardziej w porządku ;)))
    Bardzo podoba mi się stylizacja Mili. A zdjęcia robisz świetne! Mam słabość do Alek - to ostatnie zdjęcie jest genialne!!! Jak to dobrze, że 18 mam już na karku :P

    OdpowiedzUsuń
  7. czestotliwość jest wporzo! A golizna jak najbardziej słuszna! Sądze że dzieci tu nie ma :DD Jestem po %% więc tess coraz bardziej mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj widzę, że sesja z Alek naprawdę gorąca ;) Chciałabym zobaczyć minę Tess tuż po odpływie fali :D A zdjęcia bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alek jest cudna- podoba mi się na przedostatnim zdjęciu, pięknie upozowana! Wszystkie dziewczyny również piękne, nic tylko do kalendarza dla dorosłych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaża nudystek się zrobiła ;) Zdjęcie Tess, gdzie zalały ją fale ubawiło mnie do łez :D Bardzo podobają mi się ubranka dziewczyn w tej sesji. Świetna robota panie fotografie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedna Tess! Woda morska bardzo szkodzi na włosy... Musisz jej teraz kupić odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ups.. Nie powinnam oglądać ty zdjęć, ale nie mogłam się powstrzymać :PP Są świetne. I zgadzam się z aleksja1988 , to porównanie jest bezbłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie dzięki wszystkim :)
    Sukces każdego serialu to mieć taką publiczność jak Wy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER ODCINEK!
    PODOBAJĄ MI SIĘ STROJE DZIEWCZYN, GOLIZNA ALEK WYMIATA!!
    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  15. "W logo bloga koniecznie musisz dać znaczek od 18 lat" - oj tak, bo teraz to istna erotyka wypływa z Twoich fotek....

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny w piance morskiej...
    Alek na ostatnim zdjęciu jest naj.
    Plażowe plenery są zawsze piękne. :) Mnie się nie udało zrobić sesji wieczornych. Może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz bardziej podoba mi się Mila- że ja jej nie chciałam? Eh.
    Ostatnie zdjęcie Alek- świetne.
    Tak jak przedmówcy- uważam że to świetna modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie częstotliwość odcinków nie nudzi! Jest co poczytać i na co popatrzeć. A nie ma to jak dobra lektura!
    A tak poza tym, to czemu tylko do dorosłych??? Przecież każde dziecko widziało gołą lalkę jak przebierało w inne ciuszki.

    Modelki niezłe. Aż mnie naszła chętka na Basic, bo są urodzone do pozowania (nie tylko nago).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki