niedziela, 11 września 2011

odc. 16 Poznajcie mnie bliżej

Witajcie :)

Dziś postanowiłem bliżej przedstawić Wam Barbie Star.
Jak wiecie z poprzedniego odcinka Barbie to hybryda, lecz doskonale wtopiła się w pozostałą obsadę Basics, nawet nawiązała nowe przyjaźnie, ale o tym za chwilę.

Barbie to zodiakalny Byk, jest bardzo kobieca i świadoma swojej cielesności, estetka, lubi otaczać się ładnymi przedmiotami, bardzo zdecydowana, zdolna do tworzenia stałych relacji.
Jej wadami jest zbytnia zaborczość i jednostronność myślenia, ma trudność z odróżnianiem potrzeb ważnych od ważniejszych. :)

Piękne długie włosy, utrzymane w kilku odcieniach blondu, niebieskie oczy, dołeczki w policzkach, i nowe ciałko MM.
Co to oznacza? Barbie wkracza do akcji, zwarta i gotowa. ;)


31 lipca 2011
Barbie bardzo zadomowiła się i zżyła z ekipą, razem z Tess bawiła się w zwiedzaniu balkonu. :)
Tess - wiesz naprawdę nie masz pojęcia jak się cieszę, że zostałaś z nami na stałe.
Barbie - powiem szczerze, że nudziło mnie już to "durnostojstwo" w witrynce. Z wami jest fajniej, już zazdrościłam tej swobody będąc nad morzem.


Nicole - cześć dziewczynki co robicie?
Barbie - wspominamy stare czasy, a ja cieszę się z bycia Basics.


Mimo płaczącej pogody, dziewczyny miały bardzo dobry nastrój. Barbie bardzo polubiła Nicole, tym sposobem znalazła kolejną bratnią duszę w ekipie.
Nicole - ale masz super kamizelkę, taka włochata i przyjemna w dotyku, musisz mi kiedyś pożyczyć.
Barbie - jasne Nicki, nie ma problemu.



Barbie, Nicole i Tess - pięknie pozowały mi do zdjęć. Piękności prawda?


Barbie ma bardzo fajne włosy, wykonane z saranu. Są bardzo plastyczne i wiele z nich można wyczarować.
Barbie - jak Wam się podoba moja fryzura w zakrętasy?



Ciągle pada płytki mokre są od deszczu jak brzuch ryby.... Barbie bardzo lubi deszcz, nie mogła się nim nacieszyć brodząc stopami po mokrych płytkach.


123, 124, 125, ech chyba już mi się znudziło liczyć te kropelki. Balkon mam już zaliczony, wyszłabym gdzieś sobie w plener.....hmm.


8 sierpnia 2011
Ten dzień był słoneczny :) Barbie i Nikole wybrały się z nami na wycieczkę samochodową. W sumie nie była to wycieczka, musieliśmy pojechać w jedno miejsce, więc postanowiłem zabrać ze sobą dwie najnowsze aktoreczki serialu.
Dziewczynki zamieniły się bluzeczkami i gotowe były na skok w miasto i torbę. :)


Dziewczyny długo nie usiedziały w torbie, jak już wiecie Nicole to bystra panna i szybko poradziła sobie z zamkiem.
Nicole - te Mark, gdzie nas wieziesz? byśmy sobie wyskoczyły na dechę rozdzielczą, bo tu nudno w tej torbie.


Ale słonko, oślepiło mnie, już myślałam, że nigdy nie wyjdę poza strefę balkonu - powiedziała Barbie
Nicole - Ty Baśka nie stękaj, jeszcze wszystko przed tobą, nie gadaj tylko zwiedzaj.


Nicole - właśnie zapomniałam się spytać, jak Wam się podobam bez skorupy na głowie? Nie mam ani grama żelu.


Dziewczyny były tak ciekawe świata, że wyglądały przez okno na każdym naszym przystanku, niestety nie było czasu na spacerki.


Niestety tym razem dziewczynom musiało wystarczyć patrzenie przez okno, mimo że w tle widać wodny wiślany plener.
Barbie - nie ma co narzekać, w sumie wycieczka samochodowa też jest fajna, i wiesz cieszy mnie, że właśnie Ty pojechałaś ze mną. Tess specjalnie została w domu by dziewczyny jeszcze bliżej mogły się poznać.

 


Wracając przez dzielnicę Warszawy zwaną Starą Pragą, Nicole postanowiła popatrzeć na ludzi i budynki przez okno auta.


Na zwieńczenie tego dnia w rozjazdach, Barbie postanowiła przejechać się autobusem. Tu mostem łazienkowskim przecinamy Wisłę w kierunku centrum.


Jeszcze jedno, czy uważacie, że Barbie powinna mieć inne imię, czy zachować to?
Jeśli macie jakieś pomysły? To piszcie, Barbie gotowa jest przyjąć drugie imię od publiczności. :)
Zapraszam na kolejny odcinek.

15 komentarzy:

  1. Przeszczep się w pełni przyjął i Barbie rozpoczęła nowe życie :)
    Może z tej okazji dostanie drugie, dodatkowe imię?
    Jak zwykle super zdjęcia i - świetne fryzury Barbie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne fryzurki porobiłeś Basi:)
    Nicole tez o wiele lepiej wygląda bez swojej "skorupy".
    Niestety w wymyślaniu imion lalkom dobra nie jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fryzurki zrobiłeś dla Barbie a i Nicole wygląda o niebo lepiej bez tego lakierowanego hełmu ;)
    Hmm. Może i Barbie ma nowe ciałko, ale to w końcu Superstar i jak dla mnie powinieneś zostawić jej to imię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny, jak już pisałem włosy tej Barbie mają wielki potencjał, saran jest błyszczący a jednocześnie elastyczny to ułatwia modelowanie :)

    BarbieDream-Kate, imię Barbie zostanie, Barbie czeka na drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo. Wybacz - nie doczytałam... ;) Tak więc ja też nie pomogę - u mnie lalki zachowują swoje oryginalne imiona, albo zostają bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mark nazwij ją Victoria (VIKI)...
    Myślę, że laleczka zwyciężyła i będzie gwiazdą w tej ekipie, w końcu jest SUPER STAR!!! :)
    Pozdr,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że powinna być po prostu Basią:)
    Wszystkie lalki z tej ekipy wyglądają o niebo lepiej bez skorupy. Barbie oczywiście też dobrałeś ładny włos:) Przy dodaniu jej ekipa stała się jeszcze bardziej różnorodna i strasznie mi się to podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzurka bez żelu jest znaaacznie lepsza, fryzurka Barbie z zakrętaskami też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. super panny wyglądają! A Barbie to bym dał imie Petunia ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Barbie- ma faktycznie piękne włosy, wyczarowałeś cudne fryzurki! Głosuję, żeby nazwać ją po prostu swojsko Basią;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Barbie Lilly Star albo - Lilly Barbie Star :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zostawiłabym Barbie. Mimo, że "odrodziła" się na nowo, powinna zostać sobą:)
    A Nicole jest świetna. I w skorupie i bez niej. Ja mam zbyt dużego bzika na punkcie tej lalki, więc w każdej odsłonie jest bezkonkurencyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Barbie dostałą mnóstwo świetnych fryzur, w każdej jej pięknie. Masz ogromy talent do tego typu historii, każdy życiorys bohaterki to strzał w dziesiątkę. A Nicole niech się nie waży ponownie używać żelu, ładnie się jej włosy układają, nabrały objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na to wygląda, że Barbie ma zostać Barbie :)
    Dzięki wszystkim za fajne imiona, może wykorzystam do innych panienek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale fryzury dzisiaj!Basia ma cudne wlosy!
    imienia nie zmieniaj!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki