wtorek, 20 września 2011

odc. 22 Fashion - Na czerwono

Witajcie we wrześniu.
Przez dość częste pisanie na tym blogu, zbliżam się do końca zaległości w zdjęciach moich Basics. Jeszcze tylko trzy odcinki i zwalniam tempo, będę pisać znacznie rzadziej i w zgodzie z pogodą za oknem. :)
Taki był plan od początku założenia tego bloga ale dopiero teraz widzę szansę na realizację i światełko w tunelu, że wyjdę na czysto. :)

Teraz cofnijmy się do 5 września 2011.
Dziś pokaz fashion w roli modelek Tess i Lynette.
Obie ubrane w ciuszki z najnowszej kolekcji Galeria Barbie, które Rene przywiozła z Mediolanu. :)

Lynette, ma na sobie luźny czerwony golf, z wydłużonymi mankietami, spódniczkę w biało czarną kratkę.
Tess, w czerwonych leginsach i topie z owiniętym na szyi szaliczkiem w białe kropki.



Fajnym elementem stroju Lynette, jest wisiorek ze Strzelcem, czyli jej znakiem zodiaku.


Tess - ale fajnie ze strony Rene, że możemy chodzić sobie w tych ciuchach co nie?
Lynette - pewnie, że fajnie. Mała czarna jest ok, ale miło jest wrzucić na siebie coś nowego.




Lynette - korzystając z okazji, że mam swoje "pięć minut" opowiem Ci mój najgłupszy kawał.

- Czym się różni blondynka w spodniach od blondynki w spódnicy?
- Czasem dostępu! :)

Tess -  ha ha ha, wiesz, że jesteś stuknięta, ale te Twoje kawały naprawdę mnie bawią.
Lynette - staram się mieć kawał na każdą pasującą sytuację i sypać nimi "jak z rękawa". Tylko teraz sama widzisz, że mam je trochę ciasne.


Trzeba przyznać, że blondynkom ładnie jest w czerwieni, obie dziewczyny są tego samego zdania.
Jak Wam się podobają?



Tess - w kolejnym odcinku poznacie znów kogoś nowego. :)


Alek i Rene są gotowe na to, by powitać zawartość paczki. :) 
Między dziewczynami trwa dyskusja kto tam jest i kogo najpierw przedstawić. 

 

16 komentarzy:

  1. ślicznie im w czerwieni!i ta apaszka w groszki!miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczki były fajne, ale te ciuszki to po prostu wymiatają! Są cudne! A dziewczyny świetnie wyglądają w czerownym :)

    Może znowu sprowadziłeś im faceta? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudownie im w tym kolorze, bardzo jestem ciekawa zawartości paczki.
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynom bardzo do twarzy w czerwonym kolorze:)
    Ciekawe kto tam w paczce na nas czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie pięknie wyglądają. Ciekawa jestem już kolejnych ciuszków Karoliny, bo są wspaniałe:)
    I oczywiście nowego nabytku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zacieśniają się więzy rodzinne i przyjaźnie, a serial na tym zyskuje :)
    Dowcip o blondynce powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Apaszka jest piękna, bardzo mi się podoba też bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo rany pokazuj jak najpredzej zawartośc paczuszki !:D ślicznie dla dziewczyn w czerwonym mmmm sama słodycz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna odmiana po firmowych ciuszkach. Bardzo pieknie im w czerwieniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. W tych czerwieniach bardzo im do twarzy.
    Lynette znów rozśmieszyła mnie kawałem ;)
    Czekam na zawartość paczki.
    Pozdrawiam bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne cichy! panny wyglądają bardzo ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej zachwyciła apaszka, Tess ślicznie w niej wygląda. Bardzo jestem ciekawa zawartości paczki :) Też stawiam na faceta, w końcu ktoś musi pomóc Ridge'owi spożytkować zawartość tych toreb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki są przecudowne. Na kolana powalił mnie golfik Lynette. ma bardzo modne wykończenie rękawków :) I wygląda na cieplutki. w sam raz na nadchodząca jesień.
    A powiem w sekrecie, że w dzieciństwie miałam spódniczkę w podobna kratkę, tyle, że proporcjonalnie większą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i wyrażenie swojego zdania o pierwszym "pokazie mody". Mnie te wszystkie ciuszki też bardzo się podobają.
    Jeśli chodzi o zawartość paczki, to niestety znów zawiodę :) nie ma tam ani odrobiny testosteronu.
    Ale może kiedyś... kto wie... jakiś nowy facet przerwie cykl babińca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne dziewczyny i sesyjka, rozpieszczasz je ciągle jak widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie blondynkom w czerwieni! A najładniejszy jest golfik. Ciekawi mnie zarówno zawartość paki jak i pozostałe ciuszki przywiezione przez Rene.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lalki i Odcinki